01.00 i natt: läs Indiana Jones-recensionen!
81 på Metacritic (dvs OK/bra).
Intressant hur man ser olika på betygssnitt. Över 80 tycker jag är mer än bara OK/bra. Om jag skulle ge ett spel eller film 8 av 10 så skulle jag personligen anse att den är mycket bra.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Hade varit hyped om det inte varit förstaperson! Men får väl testa ändå!:)
Säger inte nej till en chans att slå nazister på käften 🫡
Är även jag lite tveksam till tredjepersons perspektiv, men det går säkert bra.
Hur skall vi ha det?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
81 på Metacritic (dvs OK/bra).
Hur är 81 bara okej/bra? Vilken standard vissa har ändå.
Switch, PC och Dödsmetall.
Hur skall vi ha det?
Och jag gillar inte att det skiftar mellan första- och tredjeperson 🤯
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Intressant hur man ser på betygssnitt. Över 80 tycker jag är mer än bara OK/bra. Om jag skulle ge ett spel eller film 8 av 10 så skulle jag personligen anse att den är mycket bra.
Man ska inte förväxla FZ betyg skala med resten av världen. Det är en inflation av betyg. Spel och film får högre och högre betyg. NU för tiden så betyder 7/10 medioker och 8/10 är bra/ok
Hur skall vi ha det?
Mina fingrar skrev inte vad jag tänkte 😅
Hade varit hyped om det inte varit förstaperson! Men får väl testa ändå!:)
Rätta mig gärna om jag har fel men är inte gameplay det som Machine games är bäst på?
Machine games är lite som efterträdaren till Raven software. De använder andras motorer för att göra något speciellt (Youngblood vill jag dock bara förtränga).
Preloadar just nu via game pass. Första Indiana jones-spelet jag spelar sedan.... infernal machine, 25 år sedan
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Hur skall vi ha det?
Det är väl ändå förstaperson?
Rätta mig gärna om jag har fel men är inte gameplay det som Machine games är bäst på?
Machine games är lite som efterträdaren till Raven software. De använder andras motorer för att göra något speciellt (Youngblood vill jag dock bara förtränga).
Preloadar just nu via game pass. Första Indiana jones-spelet jag spelar sedan.... infernal machine, 25 år sedan
Jo det är dem säkert bäst på men jag gillar inte fighting i förstaperson. Skjuta funkar men slåss med knytnävar, redskap och svärd i den vyn är jag inget fan av.
Hur är 81 bara okej/bra? Vilken standard vissa har ändå.
Menar att det är så folk tänker, jag kunde varit tydligare där. Betygsskalan är ju helt skev när det kommer till spel.
Jo det är dem säkert bäst på men jag gillar inte fighting i förstaperson. Skjuta funkar men slåss med knytnävar, redskap och svärd i den vyn är jag inget fan av.
Det såg lite "off" ut ibland måste jag erkänna, snart får vi svaret
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Intressant hur man ser olika på betygssnitt. Över 80 tycker jag är mer än bara OK/bra. Om jag skulle ge ett spel eller film 8 av 10 så skulle jag personligen anse att den är mycket bra.
vadå betyder inte 81 i score att spelet är 19% dåligt?