30 års spelkärlek i en film – missa inte Playstations nostalgibomb

Robot
30 års spelkärlek i en film – missa inte Playstations nostalgibomb

Playstation tackar för 30 år

#playstation

Medlem

Sony skapade Kratos IMHO den bäste spelkaraktären sen Mario och Sonic, Respekt!

Och tack för 30år av feta spel!!!

signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Kände precis sån nostalgi när jag startade PS5an och man möttes av titelskärmen och ljuden från Playstation. Mina varmaste minnen är från de första åren med Playstation 1998-2001.

Medlem

Tack Sony. Såg den tidigare idag och blev jäkligt glad och lite rörd av filmen, vilka spel och vilka minnen.

Medlem

Så mycket nostalgi var det nu inte. Mest en remake-/rebootbonanza.

Medlem

It's all profit!
-Paystation

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Fint klipp

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Väcker många fina minnen.

Medlem

De lyckades få till en del känslor trots ett så pass kort klipp.

Medlem

Fin trailer, rös en hel del. Varit med från början och är på än. Om än med allt mindre speltid och mindre timmar på AAA-titlarna.
Kämpa på Sony!

Medlem

Kanonbra trailer. Jag fick faktiskt lite rysningar 🥹

Medlem

Good memories

Medlem

Så himla mycket singleplayer goodness där Sony, snälla bli så att det fortsätter så!

Medlem

Grym liten hyllning! Varit med från början även om jag själv bara haft PS3 och PS4

Medlem

Mysigt! Märktligt dock att de visar från remaken av Resident Evil istället för originalet då remaken var exklusiv till Nintendo från början.

Men härligt att se alla grymma titlar de haft genom åren! Själv så började min PS resa med Final Fantasy 7. Galet mycket bra spel till konsolen!

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

1
Skriv svar