Diskutera – Vad mumsar och klunkar du när du spelar?
Trocadero
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Äter inte när jag spelar, dricker vatten. Jag vet, exotiskt.
Nej det var inte exotiskt för fem öre. Men din insida ser troligtvis fan så mycket bättre ut än min pga det.
Ibland får jag för mig att jag kan snacksa på något, men blir aldrig bra. Nej, sträcker mig till läsk.
Dock kan det hända att jag och sambon co-oppar på det viset att vi spelar singleplayer-spel och kör lite var. Då kan det vara läge för kakor!
En Bamseponny av folket
Ibland får jag för mig att jag kan snacksa på något, men blir aldrig bra. Nej, sträcker mig till läsk.
Dock kan det hända att jag och sambon co-oppar på det viset att vi spelar singleplayer-spel och kör lite var. Då kan det vara läge för kakor!
+1 för kakor!
Kör jag flygsimulator kan jag dra i mig middagen framför datorn när jag nått cruise då det enda man gör är att övervaka autopiloten och prata sporadiskt med ATC.
Annars blir det gärna en trevlig öl kvällstid framför Battlefield. Varje gång man dör tar man en klunk. Tröstdricka, helt enkelt.
Oftast blir det inget alls, men om det blir så är det chilinötter i skål plus sked så jag slipper tvätta fingrarna hela tiden, att slicka av dem känns inte helt fräscht. Dryck blir Coca Cola(med socker, utan undantag) eller ibland öl, folkis eller stark. Är det helg kan det smita ner nån ipa, men jag blir full så jäkla snabbt så det brukar bli vanliga starköl som tex Kung. Mat skulle jag inte äta när jag spelar, då glor jag på Netflix eller nåt och skjuter undan tangentbordet.
Spelar i princip aldfig längre än 45 minuter utan att ta en paus. Skulle det vara något så mineralvatten eller kaffe.
Skulle det mot förmodan bli något så kanske vindruvor. Iaf något kladdfritt.
Varför aldrig mer än 45 minuter?
Regelbundna pauser eller du orkar inte längre eller spelen du spelar är ungefär så långa?
P.L.U.R
Varför aldrig mer än 45 minuter?
Regelbundna pauser eller du orkar inte längre eller spelen du spelar är ungefär så långa?
Oj, sent svar men. Brukar ta regelbudna pauser. Samma när jag jobbar, byter ställning. Har brutit ryggen en gång i tiden så blir lätt stel och får ont nu för tiden.