PS5:ans hemskärm fylldes med gammal reklam – Sonys svar: tekniskt fel
Tekniskt fel my ass, haha. Bara något som gjorde att en funktion som inte var tänkt att lanseras råkade ploppa ut
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Så Sony tänker börja köra som Microsoft Xbox och fylla konsolmenyerna med en massa reklam spammande? Ett regelrätt vedervärdigt övervägande isf, räcker det inte med all skräppost man får med reklam i mailen när man går med i konsoljättarnas onlinetjänster, måste de förstöra hem-menyn också?
Skönt att det försvann. Gillar att hemskärmen på PS5 är så ren och bara visar det man har installerat.
Då lär du bli ledsen, det kom ju givetvis dit för att det är en plan att ha det där. Det kan inte dyka upp utan att någon fått uppdrag att jobba på det.
Fattar att FZ behöver det, men kostar ju inget heller så är inte konsekvent emot reklam.
Förstod först inte vad du pratar om eftersom jag inte ser reklam. Men sen kom jag på vad du menar. (=
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.