Hitman 3 VR: Reloaded – lönnmörda med dubbla pistoler
Fler och fler spel som blir Quest 3 exklusiva.
Quest 2 fasas ut snabbare än vad Quest 1 gjorde.
Värt att tänka på om man fubderar på köp.
Quest 3S ryktas släppas slutet av detta året som ser ut att bli en "Quest 2 med Quest 3 SoC"
Quest 3S ryktas släppas slutet av detta året som ser ut att bli en "Quest 2 med Quest 3 SoC"
Köp blir det i dagarna till och med. Helst igår. Är rejält sugen nu.
En Bamseponny av folket
Jag tänkte på det du säger när jag såg detta, att det går snabbare nu än för ettan. Å andra sidan var det kortare tid mellan Q1 och Q2 än Q2 och Q3.
Skjuta med två pistoler har man ju kunnat göra tidigare, jag gjorde det i Hitman 2 (2002) minns jag. Men dom kanske menar att man kan välja mer fritt nu vad man vill ha i händerna.
Du har rätt, mycket konstigt formulerat isf!
Skjuta med två pistoler har man ju kunnat göra tidigare, jag gjorde det i Hitman 2 (2002) minns jag. Men dom kanske menar att man kan välja mer fritt nu vad man vill ha i händerna.
Du har rätt, mycket konstigt formulerat isf!
Hitman 3 VR var införsta hand utvecklat för PSVR1 och dualshock som kontrollmetod.
Dualshock kunde trackas av PSVR1 headsetet men en dualshock tillåter av uppenbara skäl inte en att kontrollera 2 händer.
På så sätt så styrde man bara en hand i Hitman 3 när man rörde kontrollen osv.
När spelet släpptes till PCVR så låg mycket av den gamla mekaniken kvar.
Så även fast man på PCVR kunde kontrollera båda händerna med motioncontrollers så blev den sk offhand (som man inte kunde kontrollera på PSVR) väldigt begränsad. Tex kunde man inte plocka upp och använda ett till vapen eller använda båda händerna på ett "naturligt" sätt. Den förblev en offhand som du kunde kontrollera men väldigt begränsat.
Jag tror att det är det förklaringen syftar på