Assassin's Creed Mirage släpps om några dagar – här är lanseringstrailern
Well, det kan spelas på en iPhone 15 Pro så...
Håller med. Hon måste ju ha spasmodic dysphonia eller rökt kritor som ung.
Hon är helt klart en bra skådespelerska men jag har väldigt svårt för hennes röst. Det är inte inte raspigheten i sig utan hennes släpiga uttal som jag stör mig på. Har haft svårt att ta mig igenom the Expanse pga av hennes röst.
Lirar igenom Black Flag nu för första gången och sparkar mig själv för att jag har väntat i 10 år med att spela det. Så himla bra det är 🤩
Asså jag fattar inte vem det är som bestämmer musiken för trailers i spel. Det är fan alltid någon jäkla hip hop/rap. Ett spel i medeltiden? Hip hop. NHL Spel? Hip Hop. Krigsspel? Hip hop. Antar att det är billigare än att anlita en orkester eller någon som gör lite passande musik till spelen.
Hade gärna velat att detta blev bra, kollade dock början på en walkthrough på Youtube och det ser verkligen inte kul eller vackert ut. Allt bara ser nedgånget och repetitivt ut, miljöer och NPCs. Basim passar inte heller som en huvudkaraktär. Oddysey ser svårslaget ut på alla fronter.
Hon som pratar i klippet är tydligen en egen karaktär i spelet, och det passar inte speciellt bra där heller.
Jag lite vibbar av "Assassin's Creed möter Sid Meyer's Pirates!" och jag älskar det 😀
Ser ut som ett spel från 2014. Last gammal grafik. Inte alls imponerad. Hoppas på goda betyg annars skippar jag detta.