Jetpacks i Halo: Reach
Men det är kul att dem lägger in nya funktioner och härligheter som inte gör spelet så enformigt i längden, med tanke på de tidigare Halo-spelen så kunde man i princip göra samma saker och så vidare (inte ordagrant dock). Därför är jag glad över att dem inför nya grejjer, vissa kanske inte bör passa in eller så men det är ju åtminstone en variation utav något som man redan kört i evigheter så man blir ganska utmattad med nyare spel som innehåller samma saker som de tidigare.
Alltså, fysatan vad grymt spelet ser ut !! Hade tänkt köpa detta spel men nu när man ser denna video så ryser man över hur brutalt bra det här spelet kommer vara. Längtar till 3 maj som fan xD
Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala
Ser rätt likt ut, men ja tror att den grafiska uppdateringen kommer synas mest i singleplayer. Halo Reach ska ju trots allt utnyttja hela 360ns kapacitet.
assassination såg bra ut
fortfarande på konsoll dock.
Märkte faktiskt inte att det var ett nytt spel innan jag läste kommentarerna.
Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala
Precis vad jag tänkte. Efter allt snack om att det här skulle maxa 360, så ser inte det här allt för märkvärdigt. Men det är nog som Mahone skrev, att det kommer synas i SP.
Alltså.. bara jag som tycker att det ser precis lika dant ut som halo 3? eller odst.. elelr eller.. lalalala
Ja. Riktigt grymt verkar det, Nya vapen spelsätt och funktioner! Mäktigt
Och där dog Halo.
Sånna som du trodde jag antydde att en serie dör om dom släpper mer än ett spel och att mjölkning påverkar ditt liv direkt.
Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.
Jetpack, eller osynlighet, eller supersköld, eller nått annat?
Gillar möjligheten att välja "power"/klass (som i BF), kombinera det med nya vapen, spellägen, fler i multiplayer m.m.
Sen är videon bara alfa (säger gungie) så grafiken hinner nog putsas en del, sen är det å andra sidan som många säger att i SP syns det nog mest (kolla gärna halo 3, grafiken är faktiskt mycket sämre om man jämför).
Sen är det också så att konsolerna börjar bli gamla, hårdvaran är inte lika imponerande som den var för några år sedan. Bungie satsade (som alltid) på stora, öppna banor fyllda med fiender och fordon (20 fordon + 40 AI samtidigt!) vilket såklart kostar prestanda, som offras på grafiken.
Å andra sidan skulle ett trångt halo, utan fordon men med Uncharted 2-grafik suga hästb*lle, eller hur