Uppgift: Steam planerar att belöna trogna användare
Låter som ett ganska vettigt beslut med tanke på det växande antalet konkurrenter som släpper sina egna plattformer. Om det är något Steam har så är det ju just en lojal användarbas som sträcker sig många år bakåt i tiden. Något som andra plattformer kan ha svårt att mäta sig med.
Det var någon nisse som ville köpa mitt Steam-konto häromdagen, bara för att jag hade någon 10-year veteran badge.
Det var någon nisse som ville köpa mitt Steam-konto häromdagen, bara för att jag hade någon 10-year veteran badge.
Ohh undra vad han vill ge för mitt 15 år xD
Ohh undra vad han vill ge för mitt 15 år xD
Mitt borde vara något sånt också, måste ha registrerat mig direkt när det var möjligt, från WON-nätverket.
Half-Life 2 Release November 16, 2004
15 Years of Service
Unlocked 16 Nov, 2019 @ 7:22pm
Member since 16 November, 2004.
Men jag hade ett äldre konto, som jag reggade med en mailadress som jag tappade access till. Så "egentligen" har jag ett ännu äldra konto, men blev väl aktuellt iom HL2 (som jag kan se är kontot från samma dag som releasedagen)
Welcome to the Manglerdome
Inte omöjligt att det blir skillnad på om man har köpt spelen hos en tredjepart eller direkt på steam. Vill minnas att Valve uppgav att de inte tar någon cut ifrån spel som säljs via tredjepart återförsäljare, i samband med att dem försvarade sin 30% cut när Epic Games Store blev en grej.
Vill också minnas att man vid någon tidigare steamsale fick polletter som kunde lösas in mot emojis osv baserat på hur många spel man har köpt direkt hos steam.
13 September 2003 här En dag efter releasen.
Minns hur man hatade Steam på den tiden, man flyttade över CS till nån sorts "launcher", allt var helt nytt.
*Edit* Ush vad gammal jag känner mig, fyller även år idag Det är nu man känner för att släppa allt, sälja allt och bara köpa en husvagn och flytta in i Skogen.
13 September 2003 här En dag efter releasen.
Minns hur man hatade Steam på den tiden, man flyttade över CS till nån sorts "launcher", allt var helt nytt.
*Edit* Ush vad gammal jag känner mig, fyller även år idag Det är nu man känner för att släppa allt, sälja allt och bara köpa en husvagn och flytta in i Skogen.
Eller varför inte skaffa en egen kärnvapenskyddad bunker att gömma dig i?
No hill is too steep No hole is too deep