Playstation 4 för öppen för Kina?
Jag tror det snarare handlar om att den är för japansk för Kina.
Kina har liknande relationer med Japan som USA även om det på senare tid blivit större skillnader. Detta beror främst på konflikten angående Diaoyu och Senkaku.
Antar att alla krigsbrott och brott mot mänskligheten som japanerna gjorde mot den kinesiska befolkningen under och innan Andra Världskriget inte har något med det hela att göra? Brott som förblivit ostraffade må jag tillägga.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Men xbone ar ju inte heller regionslast, min xbone ar installd pa England, och det tar bara sekunder att byta till typ Sverige.
Regionslås brukar täcka större ytor än så. Det har aldrig varit något problem att importera spel från övriga Europa i regionslåsta konsoler då Europa räknas som en region.
Kan fan inte va kul att vara gamer i China...
Jag har precis flyttat hem efter 2 år i Kina.
Det är absolut inga problem att få tag på varken konsoler eller spel, det finns butiker precis överallt som säljer Hong Kong importerade enheter och spel.
Så det största problemet med att vara gamer i Kina är mer den bedrövliga internet anslutningen, inte tillgången
Usch och fy för frihet och mänskliga rättigheter.
Sony kan hålla sig borta
Jag tror det snarare handlar om att den är för japansk för Kina.
Kina har liknande relationer med Japan som USA även om det på senare tid blivit större skillnader. Detta beror främst på konflikten angående Diaoyu och Senkaku.
Antar att alla krigsbrott och brott mot mänskligheten som japanerna gjorde mot den kinesiska befolkningen under och innan Andra Världskriget inte har något med det hela att göra? Brott som förblivit ostraffade må jag tillägga.
Vad hade du tänkt dig att Japan ska få för straff så här 70 år efter krigsslutet?
Sen så skulle jag gissa att offren för bomberna över Hiroshima och Nagasaki skulle säga att dom blev tillräckligt straffade.