Spelmånaden oktober på 3 minuter
Man får ju seriöst säga upp sig. Först GTA V, sedan Two souls, Batman och BF4 på detta.
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Bra att man fyller år i oktober
jag me! massa pengar till spel
When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.
Eftersom det inte är med i filmen så..
Dragons Crown
Vilket spel! Jag har spenderat strax över 100 timmar på det och har ändå bara spelat upp 2 karaktärer till 99, och inte tagit mig värst djupt i labyrinten. Mycket spel för pengarna så att säga. Europeiska releasen är 11 Oktober på PS3 och Vita.
Beyond och Batman i första hand för mig, är inte så sugen på BF4 och Assassins Creed känns lite uttjötat, väntar ett tag med det.
Windwaker Bloom HD är fortfarande inte titeln jag behöver ha som ursäkt att skaffa Wii U. Spelet är bra, men jag kan lika gärna spela orginalet.
Nämen!
Grymt fin sammansättning av spelen!
Beyond two souls är det enda spelet som mina ögon har fastnat för. Kommer nog köpa BF4 bara för att det är schysst med lite variation på kvällskvisten, men är inte speciellt hype:ad för det. Har kört min tur av BF serien, nästa spel har lika mycket hype som för ungarna som är tankade för alla kommande CoD spelen.
Eftersom det inte är med i filmen så..
Dragons Crown
Vilket spel! Jag har spenderat strax över 100 timmar på det och har ändå bara spelat upp 2 karaktärer till 99, och inte tagit mig värst djupt i labyrinten. Mycket spel för pengarna så att säga. Europeiska releasen är 11 Oktober på PS3 och Vita.
Som jag fattade så antingen hatar man spelet eller älskar det.
Tror TotalBiscuit tyckte spelet var väldigt enformigt och jag brukar tycka samma sak om spel vars vikt ligger på grind.
Men har det spelet också bokat på amazon så får man en extra artbook på köpet och förhoppningsvis är det nog med underhållning för att vara värt 300kr.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U