Expansioner till Everquest 1 & 2 i november
Tilläggspaket nummer 19 respektive 9 släpps till Everquest 1 och 2 under nästa månad.
#sony-online-entertainment, #everquest, #everquest-ii, #everquest-ii-chains-of-eternity
ibland har jag bara lust att sätta mig ner och spela spelen. Men är dom P2P någon konstig version av F2P eller vad är det som gäller?
Personligen tycker jag att PoK förstörde allt, visst det vart roliga raider men med travel stenarna så vart spelet så otroligt "litet" förut va det ett äventyr att bara resa. men satt på bryggan i OT å väntade på båten i regnet... men nu är det självklart med snabb travel i alla mmo i stortsätt folk har inte tid att njuta som man gjorde "förr" brukar testa å spela EQ classic ibland för nostalgi trippen aaah... min ljuva ungom va fan hände?!?!?!
Varje dag suger på ett helt nytt sätt!
Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.
Förutom Kunark och Velious var det nog bara Lost Dungeons of Norrath som verkligen tillförde något riktigt bra.
Båda är F2P. Går att låsa upp mycket utan månadskostnad, men de flesta fixar gold membership efter ett tag. Vissa betalar månadskostnaden genom att köpa station cards för plat, men det är riskabelt.
Enda problemet med EQ är att Prosieben affären fick typ alla Europeiska spelare att fly efter beskedet, men förhoppningsvis kommer några tillbaka nu efter att SoE ångrade sig för några dagar sedan.