Natural Selection 2 släpps i oktober
Betan har blivit bättre och bättre, det är ett helt ok spel och gamla gubbar som spelat det förut kommer nog bli nöjda.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Natural Selection 2 verkar ju klart fränt men tror allt jag är mer sugen på att se hur Primal Carnage blir.
Det där känns lite som att jämföra Minesweeper med StarCraft.
Primal Carnage ser ju skoj ut, men samtidigt verkar det otroligt simpelt. Det kan man inte anklaga NS2 för.
Om ni tror att det kommer vara lika roligt som NS 1 så är ni helt ute och cyklar enligt mig. Om jag kunde få pengarna tillbaka så skulle jag ta det. (förbeställde hösten 2010).
Tycker att det är hyfsat likt ändå vad gäller hur lagen måste röra sig och hur snabbt det är. Däremot känns kontrollerna mindre precisa.
Köpte in mig i betan för länge länge sedan och det är precis som red orchestra 2 ett spel som ska spelas sent en fredagkväll när lite mer vuxna människor spelar. Då sitter i princip alla med mic och rundorna kan blir riktigt riktigt roliga.
Som nämdes ovan behövs lite mer balansering/optimering och buggjagande.
Det här spelet är faktiskt mycket trevligt. Köpte betan och började spela med en gång. Den tidiga betan var väldigt buggig - precis som den ska vara - men bara efter några månaders uppdateringar så har det hänt otroligt mycket och spelet känns helt färdigt i dag.
För och nackdelar i min mening:
+ Bra ljud och musik
+ Bra optimerat
+ Detaljerade miljöer och mysiga ljuseffekter
+ Lätt att sammarbeta tack vare Commander-posten
+ Priset
- Balansen mellan Aliens och Marines
- Aningen stelt
- För lite inställningsmöjligheter
- Lång laddningstid mellan banbyten
Jag ger spelet 7/10 i betyg och det kommer att förmodligen krypa högre med tiden då spelet fortfarande är i beta-stadiet!
Köp bara!
Det här spelet är faktiskt mycket trevligt. Köpte betan och började spela med en gång. Den tidiga betan var väldigt buggig - precis som den ska vara - men bara efter några månaders uppdateringar så har det hänt otroligt mycket och spelet känns helt färdigt i dag.
För och nackdelar i min mening:
+ Bra ljud och musik
+ Bra optimerat
+ Detaljerade miljöer och mysiga ljuseffekter
+ Lätt att sammarbeta tack vare Commander-posten
+ Priset
- Balansen mellan Aliens och Marines
- Aningen stelt
- För lite inställningsmöjligheter
- Lång laddningstid mellan banbyten
Jag ger spelet 7/10 i betyg och det kommer att förmodligen krypa högre med tiden då spelet fortfarande är i beta-stadiet!
Köp bara!
Håller med, dock tycker jag inte att det är värt en 7:a i nuläget, möjligen att de fixar en del av sakerna senare.
Största problemet jag hade är att det är EXAKT samma balans problem som i ettan, Marines är tok svaga första 10min men om du får en bra början så blir du i princip odödlig med en bra commander. Medans aliens inte riktigt kan hänga med mot slutet, får man istället snabbt upp faydes som aliens så blir men HELT oslagbar.
Gillade ettan till viss del, detta är ett spel som är kul en eller två maps sen lackar man oftast på att ditt lag suger eller att andra laget suger och du har ingen utmaning alls, har aldrig haft en jämn match.