Systemkrav för Black Ops 2
Dags att skryta om din dator - detta behöver du minst för att driva Call of Duty: Black Ops 2.
Haha, 8800 är seglivad. År sen jag hade det kortet!
så mina två GTX680 behövs inte? suck...tur att man inte ens spelar COD längre. Black Mesa om 11 dagar gubbar/tanter glöm icke det.
tvivlar på man behöver 2x gtx680 för black mesa heller efter som det körs på den otroligt moderna source motorn från 2004 xD även om den uppdaterats en hel del under åren ^^
så mina två GTX680 behövs inte? suck...tur att man inte ens spelar COD längre. Black Mesa om 11 dagar gubbar/tanter glöm icke det.
tvivlar på man behöver 2x gtx680 för black mesa heller efter som det körs på den otroligt moderna source motorn från 2004 xD även om den uppdaterats en hel del under åren ^^
så vit jag vet så nämde ja aldrig att det heller behövde det haha nä skulle ärligt talat vilja se ett source spel som inte kan köras på så lågt som ett Geforce 3-4 kort
En Gång Pc Alltid Pc.
Kom igen, det är CoD. Inte lönt att posta systemkraven för en dator från 2004 klarar det utan problem, har alltid gjort kommer alltid göra.
På västfronten intet nytt.
Sluta vara så löjlig, då hade min förra dator kunnat klara av första black ops men det gjorde den inte och det var en dator från 2009. Lägg ner ditt skitsnack och väx ur blöjorna någon jävla gång.
Syftar då på processor så du slipper gråta
Vad var det för dator om den nu var från 2009? Kan inte ha varit så bra köp.