Battlefield 4 blir WW2 – om FZ-läsarna får välja
Dom borde göra ett WWII spel där man spelar som tyskland
Tråkiga är att folk kommer se det negativt. Typ att det är fel o vara Nazi o döda folk i spel, men det är helt ok att vara amerikan o spränga städer med civila.
Vilket spel får man spränga städer med civila i?
Vet inte Men tanken bakom var att det är okej för USA att göra vad de vill i spel och folk ser det som ok/awesome.
Jag vill ha ett nytt Battlefield 2142 ^.^ kanske Battlefield 2143 :3
When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.
Om jag fick välja helt fritt så skulle jag vilja köra ett Battlefield där man får spela som israeler som piskar upp typ Libanon. Antingen det eller 6-dagarskriget mot Egypten.
Mm. Mighty att spela som Israel. Ockupera Västbanken och skjuta småbarn som kastar sten.
Dom borde göra ett WWII spel där man spelar som tyskland
Det gjorde dem. Det heter Battlefield 1942.
Men du kanske menade att du vill spela någon slags solokampanj som tysk?
Ja det är det jag menar, skulle va coolt att ha en kampanj med ett "what-if" slut där tyskarna vinner
Jag vill ha ett nytt Battlefield Vietnam. Ta DLC'en till Bad Company 2, förfina, utöka och implementera allt möjligt gött så blir jag nöjd. Vem vill inte döna runt i luften med en UH-1 Iroquois med Jimi Hendrix lr dylikt skränandes ur högtalare.
Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche
Jag köper spelet om Arkadspelskänslan försvinner och det kommer till lite hjärta i single player.
Annars kan de skrota single player och göra ett genomarbetat MP-spel med inriktning på lagspel och
clanspel. Gör alla offish servrar till matchservar och låt alla spela matcher, ge folk achievements för
vunna matcher och andra laganpassade insatser.
Vietnam har alltid varit min favoritera, brutalt och primitivt likt WWII men har ändå moderna lekasker som helikoptrar och jetplan.
Håller helt med, jag vill ha ett nytt Battlefield Vietnam. Bad Cmpany 2: Vietnamn var lite av en besvikelse även om jag inte förväntade mig så mycket.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
Yes please! Blir nästan lite blöt i byxan när jag tänker på att köra över kommunister på Stalingrads gator med min bastanta tigertank! Ett Stalingrad upphottad i Frostbite 2 no less. Fixar ni det DICE.. Ja då har ni mina pengar. Men ett nytt nutidsspel ställer jag mej väldigt tveksam till.
Ett mixat battlefield? 40talet, nutid & framtid.
Om man skulle göra story av det, ... hmm FÅ följa en familj, genom 3 tidsåldrar. 1 man från varje tid, på något sätt länkade, familjelänken ifrånräknad.
På nåt sätt så fick detta mig att tänka på USS Relativity.
Spelar mest: State of Decay 2