Battlefield 3 – se första gameplay-filmen!
Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana
Ja de vore najs
Hur får du det Christoffer och svenka arméen att bli ett?
Jag tyckte det lät som svenska och i sverige pratar vi väl det? Även inom armén.
Sen är ju DICE i grund och bottren svenskar också så det är väl inte mer långsökt än vad man vill göra det till.
64 spelare på PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill veta systemkraven för det här! Kanske får gå från 4 gb till 6 gb ram och en lite kraftfullare AMD processor. Kanske en 6-kärnig? Eller en mycket mycket bra 4-kärnig. Har i och för sig en AMD 945 Quadcore på 3GHZ.
Grafikkortet är wunderbaarrrr!
1. Du behöver inte mer än 4GB ram.
2. Du behöver ingen AMD processor...
Filmen lämnar i princip allt att önska. Så snabba klipp att man inte ens hinner tolka animationer osv. Personligen anser jag att denna teaser är helt onödig. Ska man göra en trailer ska den ha nåt att visa upp. Tills det finns nöjer jag mig med Buzz-words.
Ska tillägga att jag älskar BF-serien, så jag ser fram emot spelet. Trailern däremot är helt onödig. Lägg pengarna på finputsning av spelet i stället..!
Blir lätt ett köp!!!! ett gtx 480 måste väl palla skitet på full graffe? Hoppas det iaf..
Oja, har själv ett GTX 480. Tror t.o.m att DICE använde dessa kort under större delen av utvecklingen av BF3. För någon vecka sedan bytte dom upp till GTX 580, men så stor skillnad mellan dom är det inte.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
http://www.uoregon.edu/~ekilgore/a1/assignment_images/excited%20copy.gif
....jag tror jag just sket en liten regnbåge....
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.
Filmen lämnar i princip allt att önska. Så snabba klipp att man inte ens hinner tolka animationer osv. Personligen anser jag att denna teaser är helt onödig. Ska man göra en trailer ska den ha nåt att visa upp. Tills det finns nöjer jag mig med Buzz-words.
Ska tillägga att jag älskar BF-serien, så jag ser fram emot spelet. Trailern däremot är helt onödig. Lägg pengarna på finputsning av spelet i stället..!
Förstår du över huvud taget skillnaden på en trailer och en teaser?
Detta var inte en trailer så det var verkligen inte onödigt.
Var så säker på att det läggs ned resurser på finputsning och att bygga upp en hype som nu Dice har börjat med lönar sig i det långa loppet men jag antar att du inte förstår dig på marknadsföring?
Förstår du över huvud taget skillnaden på en trailer och en teaser?
Detta var inte en trailer så det var verkligen inte onödigt.
Var så säker på att det läggs ned resurser på finputsning och att bygga upp en hype som nu Dice har börjat med lönar sig i det långa loppet men jag antar att du inte förstår dig på marknadsföring?
Lägga ner resurser på finputsning? Har vi aldrig sett tidigare från DICE så varför skulle börja nu?
Den här teasern säger ju i princip ingenting om spelet dessutom tror jag det är en hel del förrenderat med mellan klippen där man faktiskt spelar!
Ser verkligen fram emot spelet dock
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana
Ja de vore najs
Hur får du det Christoffer och svenka arméen att bli ett?
Jag tyckte det lät som svenska och i sverige pratar vi väl det? Även inom armén.
Sen är ju DICE i grund och bottren svenskar också så det är väl inte mer långsökt än vad man vill göra det till.
Jo men å andra sidan tvivlar jag starkt på att försvarsmakten vill förknippas med underhållning på det sättet som den amerikanska armén gör (Americans army osv), så tyvärr lär vi nog inte se något stort spel som battlefield med svenska vapen/soldater.