Battlefield 3 – se första gameplay-filmen!

Medlem

OMGOMG!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Jonny:
Skrivet av Staffan:
Skrivet av Spectral:

Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana

Ja de vore najs

Hur får du det Christoffer och svenka arméen att bli ett?

Jag tyckte det lät som svenska och i sverige pratar vi väl det? Även inom armén.

Sen är ju DICE i grund och bottren svenskar också så det är väl inte mer långsökt än vad man vill göra det till.

Medlem

Hm, jah vad ska man köpa det till då ? pc, ps3 eller xbox ? Blivit lite trött sitta framför datorn.. antar jag har blivit gammal. BC 2 var ju underbart på konsol enligt mitt tycke

Medlem
Skrivet av AshTray:

Förrenderad much?

Inte det minsta.

Medlem

Mumma... Ha-Begär!!!!! men vill se mer ingame vids

har bokat limited

vill inte vänta
GE MIG!!!

signatur

//Peace out

inK
Medlem
Skrivet av bent toe:

Fy satan.. jag dör.. jag DÖR!

Synd, då får vi andra smaska BF3 i höst utan dig.

signatur

Every trophy counts...

Medlem

SHIIT!! va nice!

Medlem
Skrivet av Remus:

64 spelare på PC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill veta systemkraven för det här! Kanske får gå från 4 gb till 6 gb ram och en lite kraftfullare AMD processor. Kanske en 6-kärnig? Eller en mycket mycket bra 4-kärnig. Har i och för sig en AMD 945 Quadcore på 3GHZ.

Grafikkortet är wunderbaarrrr!

1. Du behöver inte mer än 4GB ram.
2. Du behöver ingen AMD processor...

Medlem

Är det bara jag som tycker om musiken/ljudet i dessa trailers? Ger grym känsla... sen påminner det om Terminator

Medlem

Blir lätt ett köp!!!! ett gtx 480 måste väl palla skitet på full graffe? Hoppas det iaf..

signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

god daaaaaamn vad snyggt det såg ut.

grafiken börjar bli riktigt nära verkligheten. damn!

klart köp!

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blanda inte in svenska i d här spelet skulle vara så fånigt.....svenskar i spel film är för mej mycket fånigt nej tacka vet jag americanska(kan vara fånigt ibland me) å tyska/ryska/engelska.

Medlem

Får iaf mig att tänka på Advanced Warfighter, kan bli riktigt bra det här=). Denna trailer var helt klart mer i min smak än förra teasern.

Medlem

Vafan har dom gjort med låten??

signatur

B lup

Inaktiv

svårt o se nåt. men detta är fan inge CoD skit iaf...

Medlem

Ungf lika mycket ingameplay som i BF2 Trailern.
De ser ändå inte ut sådär när man spelar sen.
Nog för spelet kommer bli bra men trailern är alltid värre än spelet.

Medlem

Filmen lämnar i princip allt att önska. Så snabba klipp att man inte ens hinner tolka animationer osv. Personligen anser jag att denna teaser är helt onödig. Ska man göra en trailer ska den ha nåt att visa upp. Tills det finns nöjer jag mig med Buzz-words.

Ska tillägga att jag älskar BF-serien, så jag ser fram emot spelet. Trailern däremot är helt onödig. Lägg pengarna på finputsning av spelet i stället..!

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Blir lätt ett köp!!!! ett gtx 480 måste väl palla skitet på full graffe? Hoppas det iaf..

Oja, har själv ett GTX 480. Tror t.o.m att DICE använde dessa kort under större delen av utvecklingen av BF3. För någon vecka sedan bytte dom upp till GTX 580, men så stor skillnad mellan dom är det inte.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

http://www.uoregon.edu/~ekilgore/a1/assignment_images/excited%20copy.gif
....jag tror jag just sket en liten regnbåge....

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Soldier_Blue:

Filmen lämnar i princip allt att önska. Så snabba klipp att man inte ens hinner tolka animationer osv. Personligen anser jag att denna teaser är helt onödig. Ska man göra en trailer ska den ha nåt att visa upp. Tills det finns nöjer jag mig med Buzz-words.

Ska tillägga att jag älskar BF-serien, så jag ser fram emot spelet. Trailern däremot är helt onödig. Lägg pengarna på finputsning av spelet i stället..!

Förstår du över huvud taget skillnaden på en trailer och en teaser?
Detta var inte en trailer så det var verkligen inte onödigt.
Var så säker på att det läggs ned resurser på finputsning och att bygga upp en hype som nu Dice har börjat med lönar sig i det långa loppet men jag antar att du inte förstår dig på marknadsföring?

Ish
Medlem

DICE har blivigt uppköpta av Treyarch, som nu kommer slänga in perks, och enbart ha flygplan/heli som support vid X kills

signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Första gången jag sett samma trailer två gånger direkt efter varann.

Två gånger? Pff... jag tappade räkningen för länge sen.

Medlem

Det blir ju helt klart ett köp, dock så tänkte jag vänta och se om de släpper nån mer version än limited nån lite mer exklusiv typ ala cod lr gt5.

signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem

Äntligen nått att se fram emot

Medlem
Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av Soldier_Blue:

Förstår du över huvud taget skillnaden på en trailer och en teaser?
Detta var inte en trailer så det var verkligen inte onödigt.
Var så säker på att det läggs ned resurser på finputsning och att bygga upp en hype som nu Dice har börjat med lönar sig i det långa loppet men jag antar att du inte förstår dig på marknadsföring?

Lägga ner resurser på finputsning? Har vi aldrig sett tidigare från DICE så varför skulle börja nu?
Den här teasern säger ju i princip ingenting om spelet dessutom tror jag det är en hel del förrenderat med mellan klippen där man faktiskt spelar!
Ser verkligen fram emot spelet dock

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Jonny:
Skrivet av Staffan:
Skrivet av Spectral:

Skrek han "Christoffer" där i slutet? Vore ju rätt ballt om man fick spela som svensk soldat med våra vapen och fordon på nån bana

Ja de vore najs

Hur får du det Christoffer och svenka arméen att bli ett?

Jag tyckte det lät som svenska och i sverige pratar vi väl det? Även inom armén.

Sen är ju DICE i grund och bottren svenskar också så det är väl inte mer långsökt än vad man vill göra det till.

Jo men å andra sidan tvivlar jag starkt på att försvarsmakten vill förknippas med underhållning på det sättet som den amerikanska armén gör (Americans army osv), så tyvärr lär vi nog inte se något stort spel som battlefield med svenska vapen/soldater.

Medlem

Värsta mycket gameplay...
(gimme,gimme,gimme!!!)

Medlem

De där är inget jävla gameplay, det är cut-scenes.
Jävla Aftonbladet-rubrik

Skriv svar