Tomb Raider: Underworld-demo för pc
Vad hände med FZs 500-1000kb/s nedladdningshastighet?:\
För mig funkar det som det brukar i alla fall (runt 800 kb/sek stadigt)
Ska bli kul att testa det här, gillade legend så är det ungefär som det är det helt ok.
Nothing is Power without Control
Ja det var väl mysigt, men oj vad fult renderade tänder hon hade, såg ut som någon annan kannibal
jasså, du tittate på tänderna..
Ja precis - jag såg inte änns att hon hade ett huvud....
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ja det var väl mysigt, men oj vad fult renderade tänder hon hade, såg ut som någon annan kannibal
Huvud, Vart?:P
Nothing is Power without Control
änns?
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Vad hände med FZs 500-1000kb/s nedladdningshastighet?:\
För mig funkar det som det brukar i alla fall (runt 800 kb/sek stadigt)
Ska bli kul att testa det här, gillade legend så är det ungefär som det är det helt ok.
Var visst bara jag som knöt upp linan på annat håll:$
Hurra för FZs servrar!:up:
CRC fel :/ skulle sitta fint med en torrent till denna... verkar vara rätt tung last på filarkivet nu för tiden, och filen är ju rätt stor.
Edit: Nu laddat ner filen en andra gång, och fick CRC även denna gång.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Är det sarkasm?
Annars kan det vara en bug. Jag kunde inte se någonting förutom hennes hår, ögon och tänder. För att få fram bild, slå av SHADOWS (då får man bild) slå sedan på shadows igen (för att få tillbaks skugga utan bildbuggen).
Är det sarkasm?
Annars kan det vara en bug. Jag kunde inte se någonting förutom hennes hår, ögon och tänder. För att få fram bild, slå av SHADOWS (då får man bild) slå sedan på shadows igen (för att få tillbaks skugga utan bildbuggen).
Tror jag fattar vad han menar.;)
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim
änns?
tillfälligt hjärnstop.
Är det sarkasm?
Tror jag fattar vad han menar.;)
Bra bra
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Woohoo pixel pattar åt folket :P! Tror detta spelet blir bra.
Tycker de va lite kul när det här spelet flyter på i cirka 40 fps/sekund medans Dead Space ibland går upp i 120 fps/s :S
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Ja, att rendera de där pattarna, det är grejer för datorn det.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT