Från ubåt till tåg: Barotrauma-studion avtäcker Frostrail

Robot
Från ubåt till tåg: Barotrauma-studion avtäcker Frostrail

Tuffa fram och överlev tillsammans med andra.

#Fakefish, #Frostrail

Medlem

Så då har vi nu minst tre stycken first person bygga tåg survival spel i görningen och inget av dem officiellt släppt än. Trodde inte det var en genre som skulle fyllas så mycket.

Så framtiden är ljus för tåg och survival älskare?

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Så då har vi nu minst tre stycken first person bygga tåg survival spel i görningen och inget av dem officiellt släppt än. Trodde inte det var en genre som skulle fyllas så mycket.

Så framtiden är ljus för tåg och survival älskare?

Ja jag tänkte direkt på spelet void train (som jag personligen inte tyckte särskilt mycket om). Roligt att spelstudion får testa en annan genre, men personligen tycker jag bättre om dessa alternativa lösningar såsom barotrauma med sidled-vy mf. Jag kan givetvis ha fel och blir gärna positivt överraskad; de har ju faktiskt skapat barotrauma å då är ju allt möjligt 😁

signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Jag tycker det ser riktigt bra ut och gillar idén! Det märks att det fortfarande behöver en del polish och jag hade önskat lite mer tyngd i gameplayet utifrån det man ser. Men det är tydligt att det är pre-alpha.

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Ja jag tänkte direkt på spelet void train (som jag personligen inte tyckte särskilt mycket om). Roligt att spelstudion får testa en annan genre, men personligen tycker jag bättre om dessa alternativa lösningar såsom barotrauma med sidled-vy mf. Jag kan givetvis ha fel och blir gärna positivt överraskad; de har ju faktiskt skapat barotrauma å då är ju allt möjligt 😁

Ja Void Train och Heat Death: Survival Train tänkte jag på har dem bara på wishlisten då jag inte vill hoppa på EA tidigt utan väntar för att invänta vad/om/hur dem släpps.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Redaktör
Ponny

Men gud! Det här ska jag och mina Phasmophobia-kompisar spela. Går väldigt mycket igång på idén. #mystrailer

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser kul ut, men onekligen jank, hoppas det bara är pga att det är tidigt. Fienderna sprang som om dom hade en pinne upp i baken.

Medlem

Texturer och animationer från 2010, men kan ändå bli ett kul spel trots låg grafik. Ska hålla koll på detta

1
Skriv svar