FZ High Score – säsong 1 avgjord!

Robot
FZ High Score – säsong 1 avgjord!

Delat på förstaplats. Och säsong 2 är redan igång.

#fz-high-score, #the-first-berserker-khazan

Medlem

Är på plats 564... Nästa så ska jag banne mig komma ner till 563!

JUST YOU WATCH!

signatur

Missbrukare av Souls

Chefredaktör

Fan missade topp 50 till slut.
Jaja, ny säsong, nya tag!

Medlem

Spikade den sista vilket gjorde att jag hoppade från plats 238 till 70 !

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Hade varit kul att se en transparent redovisning av redaktionens resultat, gärna tillsammans med kommentarer/bortförklaringar 😁

Gjorde en fullständig missbedömning på Split Fiction, men det hämtade sig sen och landade i slutändan på plats 104. Helt klart bättre än 376 eller vad jag nu började på.

Chefredaktör
Skrivet av kabukishaman:

Hade varit kul att se en transparent redovisning av redaktionens resultat, gärna tillsammans med kommentarer/bortförklaringar 😁

Kommer i Fragzone-fredag imorgon!

Medlem

Oj ramlade ner till plats 175 med bara 30 poäng.

Får se hur det går i S2

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

45 men, tror chansen för totalt haveri i nästa runda gissningar.

Medlem

Lyckades mycket förvånande med en 5:e plats!

Då har jag mitt high score klart och kan luta mig tillbaka då jag sannolikt aldrig hamnar så bra igen

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Kommer i Fragzone-fredag imorgon!

Kul, ses där! 🥳

Medlem

Jag låg ändå helt okej till efter tre spel, men de två sista ville sig inte alls (0 och 4 poäng).

Ser fram mot säsong 2! Den här gången ska jag försöka att inte enbart tippa med hjärtat. Tittade till och med på några trailers innan jag satte mina betyg. Elden Ring, Doom och Death Stranding i topp, förstås. Alla kring 90. Kommer inte att spela något av dem, men de prenumererar ju på höga betyg. I botten placerade jag dejtingsimulatorn. Den når nätt och jämnt över 50 i betyg.

Månadens "Atomfall", dvs spel som jag potentiellt tippar för högt på grund av hajp, är Clair Obscur.

Nu vill jag bara vrida fram klockan för att se utfallet

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Testpilot

Nöjd med min 10e plats. Men jobbigt att vara så nära på en del!

Ambassadör
Xbox

En 25:e plats är ju inte fy skam ändå.

Några missbedömningar blev det; överskattade AC Shadows och underskattade Josef Fares... Men en fullträff på sista räddade upp det hela.

signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Missade de första så var ju rätt körd från början. Synd att inte Khazan gick in!

Att slå en 7:a blir svårt. Nej, jag är inte förstoppad, men är glad om jag hamnar top 100 i S2. Många skitgenres som aldrig intresserat mig bland spelen.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

36 poäng alltså. Haha! Ligger på plats 175 med 30 poäng (fick streck på Split Fiction). Måste vara riktigt tajt.

Medlem

Plats 25, nöjd!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ribcage:

Plats 25, nöjd!

Bästa platsen!

signatur

Jump in.

1
Skriv svar