Kingdom Come 2 uppdaterat med massiv patch och moddstöd
Hade redan glömt bort detta spel. Lägger det på min prisjakt lista med bevakning på 300kr.
Varför inte köpa för fullpris? Är värt veranda krona!
Hade redan glömt bort detta spel. Lägger det på min prisjakt lista med bevakning på 300kr.
Glöm bara inte bort det för det är verkligen ett helt otroligt bra spel med varierande och spännande berättelser.
Köper när det är billigt. Vill inte stödja i onödan.
Stödja vad, vem eller vilka i onödan? När räknas det som onödigt?
Varför inte köpa för fullpris? Är värt veranda krona!
Tycker det verkar vara för mycket och långa dialoger i spelet så jag är osäker på om det är nåt för mig.
Sen så kommer Days Gone Remastered snart och Death Stranding 2 ett av få som jag köper til fullpris.
Köper dom flesta spel på rea och köpte Final Fantasy rebirth för 279kr och måste beta av det också.
Brorsan lyckades få ett ex av Rise of Robin också så vi får lånbytas där.
Blir svårt att hinna med allt bra.
Så det finns ingen anledning att betala fullpris för ett spel jag är osäker på om jag gillar då min backlogg är fullproppad.
Edit. Och Indiana Jones. Sen kommer höstens släpp med GTA mm
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Köper när det är billigt. Vill inte stödja i onödan.
Klart man ska stöda studios som släpper bra spel med få buggar tex Split Vision som jag köpte trots att det inte är min typ av spel, kan vara skoj när man får gäster tex men troligen inget spel jag kommer beta av.
En dag när du blir arbetslös så kanske du själv undrar varför ingen ville betala för din egen jobb insatts.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Tycker det verkar vara för mycket och långa dialoger i spelet så jag är osäker på om det är nåt för mig.
Sen så kommer Days Gone Remastered snart och Death Stranding 2 ett av få som jag köper til fullpris.
Köper dom flesta spel på rea och köpte Final Fantasy rebirth för 279kr och måste beta av det också.
Brorsan lyckades få ett ex av Rise of Robin också så vi får lånbytas där.
Blir svårt att hinna med allt bra.
Så det finns ingen anledning att betala fullpris för ett spel jag är osäker på om jag gillar då min backlogg är fullproppad.
Edit. Och Indiana Jones. Sen kommer höstens släpp med GTA mm
Det är inte så långa dialoger enligt mig, det beror på om man vill veta allt om en karaktär. Jag var också osäker på att köpa spelet då jag inte har spelat ettan. Men nu ångrar jag att jag inte köpte ettan när det kom ut för 2an är så sjukt bra!
Kommer också köpa death stranding 2 direkt när det släpps, ettan var ett mästerverk.