Hetaste spelsläppet i mars -25
Mars är här, och det är en månad med flera intressanta släpp. Men förra månadens omröstning, då? I den knep Kingdom Come: Deliverance 2 majoriteten av rösterna (53 %), medan actionrollspelet Avowed tog andraplatsen (16 %) och Monster Hunter Wilds tredjeplatsen (11 %).
I mars får vi se vad Josef Fares och Hazelight har svängt ihop i Split Fiction, medan Ubisoft äntligen tar oss till Japan i Assassin's Creed Shadows. Vidare ser Atomfall (från Sniper Elite-folket) riktigt intressant ut, medan The Sims-liknande Inzoi ska försöka övertyga oss i early access. Även Wreckfest 2 gör early access-debut, medan Rise of the Ronin kommer till pc.
Som vanligt: hojta om något ni vill rösta på inte finns med i listan så lägger jag till det, och känner ni att en titel redan är släppt så är den med stor sannolikhet inkluderad för att den kommer till en ny plattform (info om plattformar hittar ni i Releaselistan). Mer info om kommande spelsläpp hittar ni i Releaselistan.
Missa heller inte att delta i betaversionen av FZ High Score – ett helt nytt inslag på sidan där man är med och tippar om vilka betyg olika spel kommer att få.
Btw kom inte Rise of the Ronin ut för ett år sedan?
Jo, men nu är det dags för pc releasen. Förövrigt är Koei Tecmo utgivare för PC releasen, inte PS.
Jo, men nu är det dags för pc releasen. Förövrigt är Koei Tecmo utgivare för PC releasen, inte PS.
Ah okej tackar, det förklarar ju saken
Blir äntligen Suikoden. Har varit sugen på den serien sen jag börja spela "på riktigt". Redan då på PS2-tiden var det dom och Symphony of the Night som kändes väldigt fjärran, ekonomiskt.
Sen är även Age of Mythology och Two Point Museum av intresse.:)
Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.
Kommer Age of Mythology: Retold mars 2025? Jag har ju redan spelet och spelat det ett tag? Blir förvirrad
Split Fiction är det jag mest ser fram emot!
Det släpps på PS5
Det släpps på PS5
Okej, ps5 har jag ingen koll på. då hänger jag med