Tema tangentbord

Rykte: Sony försenar Jade Raymonds live-service-shooter Fairgame$

Robot
Rykte: Sony försenar Jade Raymonds live-service-shooter Fairgame$

Tvekar Sony på ännu ett live-service-projekt?

#Fairgames, #Haven, #Jade-Raymond

Medlem

Kanske kommer göra om det till ett inte så mycket live service-spel.

Och det är så fult med ett dollartecken i namn sådär, det bådar inte gott.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kasst namn. Finns en anledning till att man inte kör med symboler vanligtvis.

signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag kan tänka mig att de måste ändra affärsmodell.

Om Concord visade något så är det att det är väldigt svårt att ta betalt för något som en massa konkurrenter gör gratis.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kasst namn. Finns en anledning till att man inte kör med symboler vanligtvis.

Rätt komiskt ändå med ett dollartecken när det är ett live service-spel. De döljer inget.

Medlem

Ah, kanske för att 90% av kommenterarna är Concord 2?

Medlem

Stackars Jade, sedan Assassins Creed 2 har allt hon försökt sig på gått åt pipan!

EDIT: Gick in och kollade vad hon har skapat och jag får rätta mig litegrann. Hon har varit producent på Splinter Cell: Blacklist, AC Unity och FarCry 4 sedan AC2.

Skribent
Skrivet av Jozo:

Stackars Jade, sedan Assassins Creed 2 har allt hon försökt sig på gått åt pipan!

EDIT: Gick in och kollade vad hon har skapat och jag får rätta mig litegrann. Hon har varit producent på Splinter Cell: Blacklist, AC Unity och FarCry 4 sedan AC2.

Jo hon jobbade ju kvar på Ubisoft ett tag efter AC2, men det var väl främst AC1 och 2 som hon var ansikte för. Gissar hon även varit iblandad i fler projekt där.

Men jag tycker också synd om henne. Sen hon lämnade Ubisoft har inget direkt gått rätt för henne och det har liksom varit utomstående krafter som satt käppar i hjulen.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Sörjer fortfarande nedläggningen av Ragtag

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Ah, kanske för att 90% av kommenterarna är Concord 2?

Ja efter den floppen så drog de nog i handbromsen med allt vad gäller live service

Medlem

Det här var ju spelet som alla tittade på som "you're next" efter Concord fiaskot. Konsumenterna har blodad tand och minsta lilla jämförelse man kan göra med concord kommer vara anatema ett bra tag nu.

1
Skriv svar