Rapport: Sony har skrotat två live service-projekt
De har släppt mer single player spel och bättre spel än både Xbox och Nintendo tsm denna generationen.
Host* Zelda Host* Lätt ”denna” generations bästa spel utöver mitt bästa som nu är Stalker 2
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Host* Zelda Host* Lätt ”denna” generations bästa spel utöver mitt bästa som nu är Stalker 2
Du får tycka det. Håller ej med
Helt otroligt att det var detta som pågick bakom kulisserna under alla års tystnad från Bend och Bluepoint.
Jag såg fram emot deras nya spel men att Sony satt de att göra live service-smörja är ett helt ofattbart slöseri. Väntade mig ett par stabila single player-spel från dessa studios men så blev det alltså inte…
Enormt besviken på Sony den här generationen. De har lagt krokben för sig själva. Misstänker allt mer att Jim Ryan fick sparken, den här satsningen på live service har varit katastrofal.
Ett God of War live service? Absolut ingen vill ha den skiten. Låt Bluepoint göra något eget istället.
Om det inte är ett skämt som flyger över huvudet på mig, så är det lite fel med översättningen. Engelskan billion är miljard på svenska.
Så: $ 4 000 000 000 köpte de Bungie för.
Jag trodde det där var ett SD-skämt?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag trodde det där var ett SD-skämt?
Ja, fast själva skämtet då var väl just det felaktiga översättningen dollar till SEK? Inte att någon skrivit ut för många nollor.
Ja, fast själva skämtet då var väl just det felaktiga översättningen dollar till SEK? Inte att någon skrivit ut för många nollor.
Skämt blir alltid så mycket roligare när man plockar isär dem.
Skämt blir alltid så mycket roligare när man plockar isär dem.
Det var ju det att jag inte visste om det var menat som ett skämt eller om personen gjort en tankevurpa med ordet "billion", med tanke på att inlägget skrev ut en summa i dollar som stod som dollar med siffror i texten. Väldigt vanligt att folk tar fel på engelskans "billion" och "trillion" gällande svenska motsvarigheten.
Det går att tolka det till SD-kvinnans virala uttalande för mer än tio år sedan, men som sagt så där gjorde hon en felkonvertering av utländsk valuta (euro?) till SEK - inte en feltolkning av en summa utskriven med bokstäver till en summa utskriven med siffror.
Hur som. Det enda jag ville få fram var att engelskans billion, INTE är svenskans biljon utan miljard.
När ska vi äntligen få en remake av Bloodborne? Lagom till lanseringen av PS6? Hoppas de hinner.
Alltså Bluepoint har tvingats slita med något liveservice slaffs när de kunde fokucerat på att skapa en Bloodborne remake i stället som många har väntat på. Nu lär det nog aldrig hända!
Spawnwave räknade på om Blue Point börjar arbeta nu på sitt nästa spel så lär det inte dyka upp förrän år 2031.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Du får tycka det. Håller ej med
PIKMIN 4!
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
PIKMIN 4!
Ja 😍😍
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”