Assassin's Creed Shadows - omröstning : vilken karaktär spelar du helst?

Medlem
Assassin's Creed Shadows - omröstning : vilken karaktär spelar du helst?

Jag har nyligen börjat med detta spel. Eftersom ninjor är något jag tyckt varit häftigt sedan barnsben så är valet inte svårt för mig 😄

Hur spelar ni?

signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Gillade väl mest Naoe när jag började spela men på senare tid har jag bytt oftare till Yasuke när jag vet att jag inte ska klättra något.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Gillade väl mest Naoe när jag började spela men på senare tid har jag bytt oftare till Yasuke när jag vet att jag inte ska klättra något.

Jag har faktiskt inte låst upp Yasuke så jag ska inte utesluta något...

Känns det som att han passar in i "AC gameplay", eller är det mer bra röj? Samuraj är ju lite coolt förstås 😊

signatur

Medlem

Rätt så kul att röja med Yazuke men blir så tråkigt att inte kunna klättra runt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Rätt så kul att röja med Yazuke men blir så tråkigt att inte kunna klättra runt!

Ja det känns ju som ett ganska centralt begrepp i serien.

signatur

Medlem
Skrivet av BlackBozze:

Jag har faktiskt inte låst upp Yasuke så jag ska inte utesluta något...

Känns det som att han passar in i "AC gameplay", eller är det mer bra röj? Samuraj är ju lite coolt förstås 😊

Ja yasuke är bara bra på slåss,försöka ta ukiksplatser med honom är bara frustrerande och ibland omöjligt.
Ett Assassins creed spel där gubben man kör inte kan klättra smidigt eller överhuvudtaget känns meh…

Men han får ju tillbaka hälsa när han slåss så man slipper använda sina vanliga påfyllningar det känns trevligt😅

1
Skriv svar