"Geralt" bekräftade Witcher 4-medverkan – fick skäll

Robot
"Geralt" bekräftade Witcher 4-medverkan – fick skäll

Doug Cockle backar från påståendet.

#the-witcher, #the-witcher-4

Medlem

Kanske de tar in Henry Cavill till Witcher 4

Releasehästryttare

Den nya MC har säkert ett quest där man får hjälp av Geralts ande eller nått liknande.

Medlem

Man kanske får ta lite vin med han på sin gård i Toussaint?

signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tråkigt sätt att reveala en remaster på =/

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Man skäller inte på Doug Cockle, även om man så är CD Project Red. Spelar ingen roll om han avslöjar hela handlingen till Witcher 4 eller börjar förvara atombomber på bakgården.

Man...skäller...inte...på...Doug Cockle...

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tråkigt sätt att reveala en remaster på =/

Hej tidsresare. Hur är el- och livsmedelspriserna?

Medlem

Hoppas dom har bättre combat i TW4 , otrolig tråkig i TW3.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Hoppas dom har bättre combat i TW4 , otrolig tråkig i TW3.

Det är en stor anledning till att jag inte spelat klart the Witcher 3. Själva styrningen känns fel.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Det är en stor anledning till att jag inte spelat klart the Witcher 3. Själva styrningen känns fel.

Helt enig, kändes inte rätt, floaty och combaten kändes bara "spammig" imo.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Helt enig, kändes inte rätt, floaty och combaten kändes bara "spammig" imo.

Jag håller delvis med, om man spammar knapparna så blir det spammigt vad man än spelar. Du får lära dig att spela med lite finess kompis, när TW3 spelas som det ska så kan det bli väldigt cinematiskt. Som med andra bra spel kan TW3 göras bättre med QOL mods som till exempel auto apply oils

Medlem
Skrivet av zmowz:

Jag håller delvis med, om man spammar knapparna så blir det spammigt vad man än spelar. Du får lära dig att spela med lite finess kompis, när TW3 spelas som det ska så kan det bli väldigt cinematiskt. Som med andra bra spel kan TW3 göras bättre med QOL mods som till exempel auto apply oils

Jag spammade inte ”kompis”. Jag gillar inte combat systemet, du får gärna göra det men jag gör det inte.

1
Skriv svar