Assassin's Creed Syndicate patchat – 60 fps på PS5 och Xbox Series
Ja, jag älskar settingen i Syndicate. Om du gillar AC tycker jag du ska testa. Har förstått att många inte gillade det och jag kan väl förstå det på sätt och vis då det skiljer sig en del från de tidigare spelen, men jag körde igenom hela serien och tyckte att Syndicate var ett av dom bättre.
Det var/är riktigt jävla bra.
Att inte R* patchar Red Dead Redemption 2 till 60 frames är snudd på skandal. Ett mästerverk förtjänar att bevaras i bästa möjliga skick. Helst en ren PlayStation 5 version dock så vi får möjligheten att välja äkta 4k resolution dessutom...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Det är ett trevligt spel som man kanske kan spela ut helt nu.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Det och Unity var ju de sista riktiga AC-spelen, knappt. Stod ut med hela combos-grejen för att storyn och miljön var intressant. Unity patchades ju också till sist till acceptabel kvalité, men Syndicate var snäppet mer intressant. Karl Marx FTW!
@CARTMAN: Enda anledningen till att de inte gör så är för att de ska kunna sälja en remaster senare. Finns ingen anledning att ge ut det gratis när de kan tjäna extrema summor pengar på en simpel remaster.
Finns ju massa spel som fått gratis next-gen patch men Rockstar är typiskt hyper-greed företag.