Assassin's Creed Syndicate patchat – 60 fps på PS5 och Xbox Series
De kunde inte göra en PS5 Pro-uppdatering när de ändå höll på? Antar att 60fps inte är så illa men ändå.
Dom har kanske inte råd med en AAAA-patch.
00:00:02:42
Dom har kanske inte råd med en AAAA-patch.
Haha nä en liten indiestudio som dem måste ha det knapert
Grymt, jag kan tänka mig att köra igenom det igen. Körde det på PC senast.
Själv skippade jag Syndicate när det begav sig men hade hur kul som helst med Unity. Värt å testa? Tycker staden känns rätt sjysst ändå.
Själv skippade jag Syndicate när det begav sig men hade hur kul som helst med Unity. Värt å testa? Tycker staden känns rätt sjysst ändå.
Har spelat långt ifrån alla AC men Syndicate var jag helt hooked i minns jag. Bott i London i omgångar dock det kanske spelade in.
Ja, jag älskar settingen i Syndicate. Om du gillar AC tycker jag du ska testa. Har förstått att många inte gillade det och jag kan väl förstå det på sätt och vis då det skiljer sig en del från de tidigare spelen, men jag körde igenom hela serien och tyckte att Syndicate var ett av dom bättre.
Har du det minsta intresse för London tycker jag definitivt att du ska testa Syndicate.
Jag har alltid tyckt att staden är en av huvudrollerna i AC och London gör dig inte besviken.
Har spelat långt ifrån alla AC men Syndicate var jag helt hooked i minns jag. Bott i London i omgångar dock det kanske spelade in.
Ja, jag älskar settingen i Syndicate. Om du gillar AC tycker jag du ska testa. Har förstått att många inte gillade det och jag kan väl förstå det på sätt och vis då det skiljer sig en del från de tidigare spelen, men jag körde igenom hela serien och tyckte att Syndicate var ett av dom bättre.
Har du det minsta intresse för London tycker jag definitivt att du ska testa Syndicate.
Jag har alltid tyckt att staden är en av huvudrollerna i AC och London gör dig inte besviken.
Åfan! Då blir det nog å testa. Fightingen ser ju rätt kul ut också. 👍
Att inte R* patchar Red Dead Redemption 2 till 60 frames är snudd på skandal. Ett mästerverk förtjänar att bevaras i bästa möjliga skick. Helst en ren PlayStation 5 version dock så vi får möjligheten att välja äkta 4k resolution dessutom...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Det är ett trevligt spel som man kanske kan spela ut helt nu.
@CARTMAN: Enda anledningen till att de inte gör så är för att de ska kunna sälja en remaster senare. Finns ingen anledning att ge ut det gratis när de kan tjäna extrema summor pengar på en simpel remaster.
Finns ju massa spel som fått gratis next-gen patch men Rockstar är typiskt hyper-greed företag.