Oktobers Playstation Plus Premium-spel har avtäckts
Helt ok månad. Ska väl försöka mig på Monkey Island även om jag verkligen inte gillar den grafiska stilen.
00:00:02:42
Dead Island 2 var riktigt bra. Grym grafik och atmosfär i Los Angeles olika stadsdelar. Ger spelet en 4 av 5 faktiskt.
Har lirat ut det på PlayStation 5. Har även köpt season pass med 2 expansioner men har det i backloggen ..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Dino Crisis 🤩
Bra lineup.
Premium tycker jag verkligen levt upp till mina förväntningar plus man har tillgång till den där filmappen, sony pictures core tror jag den heter, med där Sony slänger upp filmer utan extra kostnad o se på.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Är inte Sony picture core riktigt kass?
Sist jag var inne och kollade utbudet så var det inga moderna höjdare direkt som ingick.
Det verkar också vara en sniken variant där de inte erbjuder hög väldigt hög bitrate som finns på deras andra tjänst som används på deras TV-apparater.
Annars så är det i alla fall några bra spel denna månad.
Monkey Island, Dead Island 2, 2 Point campus(om det är lika bra som 2 point hospital) och R-Type är i alla fall intressanta.
Ska bli intressant att se vad PS5 Pro gör för de äldre titlarna också framöver. Det skulle ju ge någon form av boost för backlogg.
Vi som får filmer "gratis" (man betalar trots allt för premium) får så klart inte purfärska filmer men jag har sett många bra filmer där tack vare tjänsten. Gillar mkt äldre med då moderna filmer mer ofta än inte suger purjolök.
Kul och fått se om ex ghostbusters filmerna o lite sånt då jag inte sett dem på år o dar. Så jag klagar inte som så.
Ja jag tycker premium har betalat sig än så länge. Och sklijer inte nämvärt mkt i pris mellan den och steget under så kände lika bra o lägga till de där extra slantarna då man helt klart får mer utbud.
Angående PRO maskinen ska det bli intressant indeed
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.