Josef Fares A Way Out har sålt i 9 miljoner: "Vi hade aldrig vågat drömma om detta"
Spelat två gånger, med två olika kompisar. Båda gångerna i ett streck. Mer sånt till folket!
CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort: TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua
Helt OK spel, men jag och grabben och jag gillade inte slutet. Nåväl; grattis till utvecklarna.
Spelet är faktiskt bra, och ett underhållande coop äventyr för den som vill ge sig in i det. Det är inte större än vad det är, och det är precis lagom, kvalité från en bra studio. Kanske inte ett spel man spelar om i första taget, men helt klart underhållande och spännande.
Tycker det är ett ganska utmärkt spel att spela om med tanke på att det är två olika karaktärer som gör lite olika saker i spelet. Jag och min dotter spelade igenom det två gånger ganska tätt på på grund av detta
Har tyvärr undvikit att köpa något av hans spel då det första krävde att man var minst två spelare. Gissar att resten av hans spel haft samma krav. Jag föredrar single player spel ^^
Hans första dvs Brothers är ett singleplayer trots att man styr två karaktärer.