Profilen Figgehn har gått bort
Saknar den morbida humor som var vårt kommunikationssätt. Helvete vad ont det gör.
Morbid humor är den bästa sorten
Jag vet inte vem Figgehn är/var men jag har erfarenhet av cancer i familjen. J*vla skitsjukdom..
F-Cancer min mamma dog 60 år gammal av Hjärncancer år 2015. Hoppas vi utrotar Cancer
PEACE✌️
Det suger verkligen häströv när människors liv halveras bara sådär.
Hoppas innerligt att det på något sätt går att cloud streama GTA VI till andra sidan.
Vila i frid.
Går nog köra Xcloud samt kolla på YouTube på andra sidan 😊
PEACE✌️
F-Cancer min mamma dog 60 år gammal av Hjärncancer år 2015. Hoppas vi utrotar Cancer
Ja verkligen..
🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)
⚽ Manchester United FC ❤️
Känner inte till killen, men såg hans sista video pga den här tråden, beklagar sorgen för er som stod honom nära och alltid sorgligt när en ung och vad man förstår väldigt bra människa går bort så tidigt.
Rent själviskt blir man påmind om döden (är i samma ålder) och har också nyss tappat nära släktingar efter lång och hård kamp mot andra sorters cancer.
Det händer som tur är väldigt mycket inom forskningen både för upptäckt, förbyggande och behandling så vi rör oss framåt även om media sällan skriver om det.
Hoppas att han slapp lida alltför hårt, lät som de hade rätt bra koll på smärtlindringen i alla fall och det blev ett någorlunda planerat avslut kanske.