Profilen Figgehn har gått bort

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Saknar den morbida humor som var vårt kommunikationssätt. Helvete vad ont det gör.

Morbid humor är den bästa sorten


signatur
Medlem

Jag vet inte vem Figgehn är/var men jag har erfarenhet av cancer i familjen. J*vla skitsjukdom..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Medlem

Vila i frid ❤️

Medlem

Vila i frid Figgehn du var en rolig & bra människa 😢


signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av Beertagne:

Jag vet inte vem Figgehn är/var men jag har erfarenhet av cancer i familjen. J*vla skitsjukdom..

F-Cancer min mamma dog 60 år gammal av Hjärncancer år 2015. Hoppas vi utrotar Cancer


signatur

PEACE✌️

Medlem
Medlem

Vila i frid mannen <3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Hade ingen aning om vem han var innan jag kollade på hans video där han berättade om cancern. Hans utstrålning även i det helt horribla scenariot var något av en anomali. Han kommer vara saknad av många.

Medlem

Det suger verkligen häströv när människors liv halveras bara sådär.

Hoppas innerligt att det på något sätt går att cloud streama GTA VI till andra sidan.

Vila i frid.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Det suger verkligen häströv när människors liv halveras bara sådär.

Hoppas innerligt att det på något sätt går att cloud streama GTA VI till andra sidan.

Vila i frid.

Går nog köra Xcloud samt kolla på YouTube på andra sidan 😊


signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av Geijmer:

F-Cancer min mamma dog 60 år gammal av Hjärncancer år 2015. Hoppas vi utrotar Cancer

Ja verkligen..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Medlem

Känner inte till killen, men såg hans sista video pga den här tråden, beklagar sorgen för er som stod honom nära och alltid sorgligt när en ung och vad man förstår väldigt bra människa går bort så tidigt.

Rent själviskt blir man påmind om döden (är i samma ålder) och har också nyss tappat nära släktingar efter lång och hård kamp mot andra sorters cancer.

Det händer som tur är väldigt mycket inom forskningen både för upptäckt, förbyggande och behandling så vi rör oss framåt även om media sällan skriver om det.

Hoppas att han slapp lida alltför hårt, lät som de hade rätt bra koll på smärtlindringen i alla fall och det blev ett någorlunda planerat avslut kanske.

Medlem
Medlem

Fuck cancer. Alldeles för många som den skiten tagit. Ta hand om er.

Medlem

❤️❤️❤️

Medlem

❤️


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jävla cancer! Usch. Vila i frid ❤️

Medlem

Vila i frid ❤️

Medlem

Hatar cancer o sjukdomar i allmänhet. Skänker pengar till medicinsk forskning varje månad. Känner inte till denna snubben men blir berörd, alldeles för tidigt.

RIP

Medlem
Medlem

Tråkigt. Han brukade hänga på fz.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Fy fan vad hemskt, vila i frid där uppe❤️

Medlem

Damn. RIP my man!

Medlem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Ambassadör
Xbox

Vila i frid.

Träffat honom en gång, gjorde ett väldigt trevligt intryck.


signatur

Jump in.

Medlem

Så sjukt jävla sorgligt. 39 är ingen ålder. Är själv 38..

Kondoleanser till hans familj och vänner.

Medlem

Såg videon han la upp för nån månad sedan. Hoppas han fick några riktigt fina dagar efter det.

Medlem
Medlem

Vaa?? Fan va sorgligt. Han hade något form av matkanal som hette ”Inga konstigheter”.
Otroligt underhållande, tips till er som har missat den.

Medlem
Skriv svar