Hellgate gör comeback! Hellgate: Redemption har utannonserats

Robot
Hellgate gör comeback! Hellgate: Redemption har utannonserats

Helvetets portar ska återigen öppnas.

#Hellgate-redemption, #Lunacy-games


Geeks Gaming

Ooh äntligen händer något med Hellgate. Har börjat köra lite på London igen. Massa minnen från när man drog till LAN café för att lira de.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Ett av mina favoritspel!
Fan va glad jag blir att de ska göra nytt!

Medlem

Fan va kul! HOPPAS det blir bra!

Medlem

Underbara nyheter! Trots sina brister, ett helt fantastiskt spel!

Medlem

"varumärket vi skapade under 2077" typo?

Men jo ett nytt Hellgate vore skoj, gillar konceptet.

Medlem

Tyckte verkligen om Hellgate: London. Så hoppas att detta blir ett bra spel!

Medlem

Äntligen! Spelat en hel del London, spelade även betan, så hoppas att detta blir hur bra som helst!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skribent
Skrivet av Gaara:

"varumärket vi skapade under 2077" typo?

Men jo ett nytt Hellgate vore skoj, gillar konceptet.

My bad, jag satt i Cyberpunk-tankar.

Medlem

Tänka sig att det nästan är 20 år sedan jag sist stängde av det skitspelet. Hoppas dom lyckas få till det den här gången.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

oooh, piratade det back in the day, och körde även F2P varianten en del. Minns att jag gillade vapensystemet med moduler man satte på vapnet och som var synliga på modellen


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Tamefan vad kul!!!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Trevligt, Hellgate var superrolit


signatur

Meep!

Medlem

Goda nyheter! Jag gillade Hellgate London Starkt!

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Tänka sig att det nästan är 20 år sedan jag sist stängde av det skitspelet. Hoppas dom lyckas få till det den här gången.

Jag med. Det är nog med på listan över sämsta köpen jag gjort.

Köpte det vid lanseringen och försökte verkligen fastna i det , men det var riktigt mjäkigt.
Det skulle ha varit en stor Diablo utmanare med utvecklare från Diablo teamet och då spirituell uppföljare alltså. Vilken dunderflopp det blev och som nyheten säger så var spelet dött på mindre än ett år.

Vad är ens pitchen för detta spel?

Spelet fick en 2a av FZ och 7 på metacritic

Moderator | Testpilot

Har inte det här spelet gjort comeback typ femtioelva gånger eller är jag helt ute och cyklar?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag som trodde jag var den enda som gillade det spelet. Hoppas det nya blir bra. Kanske skulle gräva fram originalet och lira lite i helgen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har inte det här spelet gjort comeback typ femtioelva gånger eller är jag helt ute och cyklar?

Nja, dom som köpte upp licensen gjorde om spelet till singleplayer och släppte det på Steam. Tror dom kan ha gjort ett försök till att re-releasea det innan dom gjorde om det, men jag är osäker.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

"Remember the dead. Fight for the living!"

Ett fantastiskt spel som jag gärna spelar igen


signatur

War, War never changes...

Medlem

Alltså det var ett spel där idén och estetiken var bättre än själva spelet. Hoppas det nya spelet blir roligt att spela, för det gamla var kanske inte tråkigt.. men lite platt.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Vad är ens pitchen för detta spel?

Jag håller med. Vem är villig att satsa pengar på ett sådant projekt!? Jag förstår att London såg bra ut på papper, med folket från Blizzard North etc. Men de har kanske pillat ihop ett nytt demo som någon med fet plånbok gillar..

Medlem

Trailern var så jävla hype när man såg den. Såg den säkert tio gånger.
Sen spelade jag aldrig spelet

Men gillar tanken. Det var väl Diablo fast FPS?
Kör just nu Borderlands 2 för första gången pch looter shooter är ju onekligen ett väldigt bra koncept. Men att ha det procedurellt genererat (stavning?) kan säkert både hjälpa och stjälpa.
Lite träligt är att det att köra exakt samma kartor flera gånger. Men samtidigt är du ju hyggligt balanserade och estetiska.

Oavsett. Kul nyhet. Hoppas det blir bra.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Alltså det var ett spel där idén och estetiken var bättre än själva spelet. Hoppas det nya spelet blir roligt att spela, för det gamla var kanske inte tråkigt.. men lite platt.

Tråkiga miljöer och grind på ett ointressant sätt också vad jag vill minnas.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Spelade aldrig Hellgate när det kom ut, men jag har sett Ross video om Hellgate och det ser ut att vara uselt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar