Switch-spel Witcher 3, Darksouls, Kingdoms of Amalur säljes - Plus intressekoll för Switch 2019-modell till salu

Medlem
Switch-spel Witcher 3, Darksouls, Kingdoms of Amalur säljes - Plus intressekoll för Switch 2019-modell till salu

Säljer lite spel till Switch.
Skicket är att alla spelen självklart fungerar som de ska, men fodralen kan se lite slitna ut (dock inte trasiga).

Witcher 3 250:-
Dark Souls 220:-
Kingdom of Amalur 240:-

Frakt tillkommer.

Tänkte också kolla om någon är intresserad av att köpa en Nintendo Switch 2019-modell (den med längre batteritid) i begagnat skick.

Skärmskydd i härdat glas fint monterat utan bubblor. Kruxet är att en högtalare sprakar när man spelar bärbart (fungerar dock ypperligt fint med hörlurar) och det är lite si och så med hur vänster joy-con kan fästa lite dåligt i rälsen. Inga problem dock att spela med den på TV:n. Grå skyddsväska med plats för konsol, spel, tillbehör etc. ingår utan extra kostnad. Även ett separat konsolställ (Nintendo original) ingår utan extra kostnad. Joy-cons som medföljer vid köp är som enligt bilden ett modifierat svart par med styrkors. De är drift-fria. Konsolen har även ett nymonterat svart bakstycke utan logotyp ExtremeRate Soft Touch

Vid intresse så kan även en begagnad Pro Controller (Nintendo original) skickas med till förmånligt pris.
Fraktkostnad kan diskuteras då jag inte vet i dagsläget innan jag kollat på ICA vad det skulle kosta att skicka alltsammans. Originalkartongen finns kvar och kan skickas i den om så önskas, tillbehören behöver dock sannolikt skickas i en separat kartong.

Är lite osäker på vad jag ska ta för Switchen pga. högtalaren som sagt inte är helt hundra. Men tänkte mig i alla fall runt tusenlappen och då inkluderas alltså färdigmonterat skärmskydd, skyddsväska, separat ställ/laddningsställ.
Pro Controller; 300:- extra.

1
Skriv svar