Medlem
amiibo

Amiibos har nog funnits till i 10 år om inte mer. Jag har aldrig fattat grejen med dem. Jag har sett dem på butikshyllorna och hos ett par vänner, men jag har inte känt något behov av att köpa någon.

Har jag missat något?

Finns det några amiibos som är vettiga att ha?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Har ingen aning om vad de är och vad de gör förutom det att min bror köpte en som han typ använde en gång. Och jag fattade inte hur han använde den. Amiibos är ungefär lika främmande som NFTs för mig, enda jag fattat är att de är någon plastfigur som på något vis gör något som är värt att betala för. Tror jag.

Medlem

Det är väl framförallt i Zelda:BOTW som amiibo kort kan va trevligt att ha, men inget måste. Det är tolkningen jag fick efter att ha läst denna:
https://www.reddit.com/r/zelda/comments/xnq0t3/botw_are_the_a...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag har några stycken relaterade till Metroid och Zelda. Jag köpte dom mest som prydnader i hyllan, men vissa av dom har ju några funktioner också, som Wolf Link och Zelda & Loftwing.

1
Skriv svar