Armored Core VI-siffror: 120 fps på pc, sägs vara 50–60 timmar långt

Robot
Armored Core VI-siffror: 120 fps på pc, sägs vara 50–60 timmar långt
Medlem

Ett mycket spännande spel. Kanske blir det den första stora dippen i Froms formkurva eller så lyckas dem ännu en gång. Jag är personligen skeptisk då jag inte finner mycket glädje i att banka på robotar men samtidigt så har gameplay-klipp känts bra. Det svåra är att få det att kännas bra när metall möter metall, men med rätt animationer och ljudeffekter så kan det lyckas. Nier Automata lyckades helt okej på den fronten.

Har vi tur så får vi ett spel likt Sekiro som går emot normen men samtidigt upprätthåller kvalitén.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sleeper hit! Tror många kommer gilla att man kan gå från flygande till landfordon, till vanlig mech. och det ser ut som att de jobbat mycket med att få till ett bra och roligt flyt, just det där är extra viktigt och det är därför deras Souls/Elden Ring är så bra.

Medlem

gissar på 70% och 3-4/5 across the board. de flesta kommer inte orka eller bry sig om att sätta sig in i AC serien och förstå hur den skiljer sig från soulsborne, och kommer därför bli besvikna.

Medlem

skulle jag sätta pengar så skulle jag betta på att detta spel kommer bli stor jäkla hit.. yet again they done it ^^

NuZ
Testpilot

Spelade 5 på PS3 tror jag det var. Var riktigt underhållande och vad de visade på streamen så tror jag detta blir riktigt nice!

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Mycket trevligt med 120 FPS. Detta spel ser ut att bli ett givet köp! Blir mitt första Fromsoftware-spel sedan Dark Souls 3.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Mycket trevligt med 120 FPS. Detta spel ser ut att bli ett givet köp! Blir mitt första Fromsoftware-spel sedan Dark Souls 3.

Du MÅSTE spela Sekiro! (och Elden Ring).

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Du MÅSTE spela Sekiro! (och Elden Ring).

Hehe, hört bra om dessa spel men tyvärr har jag inte tiden eller tålamodet kvar för Souls-spel! Fick bli ett poetiskt avslut för trilogin med DS3.

Men man ska aldrig säga aldrig.

1
Skriv svar