Sugen på seriöst krigande? Spela Arma 3 med svenskar i helgen
Så här borde alla konflikter lösas, man strider i Arma istället. Enda nackdelen är dock att hela världen till slut får lära sig Finska...
Bättre med riktigt krig då
Bättre med riktigt krig då
Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.
Viam inveniam aut faciam
Inget slår ju känslan av att bränna fram över ett fält i en pansarterrängbil under smattrandet från kulsprutan på taket.
Hade jag kunnat ge dig 100 + hade jag gjort det.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Då har du inte ätit en riktigt god äggmacka.
Då har du inte åkt Strf när akanen ljuder. (Och jag har inte åkt Strv när 120mm:n jobbar...)
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Då har du inte åkt Strf när akanen ljuder. (Och jag har inte åkt Strv när 120mm:n jobbar...)
Men man vet aldrig. Snart är det Aurora-20 och då kan väl vad som helst hända!
Viam inveniam aut faciam
Kom å titta hur det går!
https://www.twitch.tv/ruthlesslillamy