Bioshock-studion Irrational är borta – säg hej till Ghost Story
Har för mig att det var ganska rörigt med rättigheterna till just namnet SWAT med Sierra inblandat eller hur det nu var. Ett nytt spel i serien men med annat namn är ju en lösning jag godtar annars, jäklar vad skoj jag hade när jag spelade SWAT 4.
Swat 5 skulle vara grymt, om dom kan få till det bra.
Skulle gissa att de vill börja på något nytt hellre än att krångla med rättigheter och tidigare varumärken.
Have a good time!
Gud vad glad jag skulle bli om ett SWAT 5 kom. Har haft så jäkla roligt med SWAT 4 + expansionen The Stetchkov Syndicate. Riktigt bra spel och jag fattar inte att en uppföljare inte släppts på så länge. Har det sålt så dåligt...
Ett SWAT 5 i dagens avancerade grafik får mig att svettas.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Gud vad glad jag skulle bli om ett SWAT 5 kom. Har haft så jäkla roligt med SWAT 4 + expansionen The Stetchkov Syndicate. Riktigt bra spel och jag fattar inte att en uppföljare inte släppts på så länge. Har det sålt så dåligt...
Ett SWAT 5 i dagens avancerade grafik får mig att svettas.
Om det blir ett nytt SWAT så håller jag tummarna på att det åtminstone lutar mer åt realism än arkad. Vill ha ett SWAT som är så intensivt att adrenalinet pumpar så att man skakar när man spelar det. "Slow is smooth, smooth is fast" eller hur citatet nu går. Något åt det håller hade varit guld.