Little Big Planet 3 i februari-skörden för Playstation Plus
Typ 2 år försent. Redan stängt av PS+ för längesedan eftersom det bara kom Indieskräp...
Håller med..tyvärr är det lite för mycket indie.
Att spel som the last of us, killzonez 4 och infamous second son inte kommit som ps plus spel tyder bara på snålhet.
Men att inte köra med ps plus innebär ju att du missar erbjudanden och möjligheten att spela online.
"High life on low budget"
Little Big Planet är ett av få spel där det varit kul att jaga platinum.
Tvåan var mera av allt och trean blev ännu bättre.
Har man inte varit med från början kan det vara lite knepigt att göra egna banor, men att spela banor som andra gjort kan vara bättre än spelskaparnas egna banor.
Att ta sig tid att lära sig editorn är dock belönande, som att ha en oändlig legolåda. Spela coop med familjen är roligt för alla och det är ett bra spel som stimulerar både barn och vuxna på ett riktigt rolig sätt.
För vuxna spelare kan det vara kul att hitta banorna som har lite vuxnare teman. Man blir rekommenderad de bästa, staff picks, så det är ändå väldigt lätt att komma igång om man bara vill lira en liten stund.
Ett fantastiskt spel som jag hoppas ni som missat serien kan ha roligt med.
Xbox Live Games with Gold february 2017:
Lovers in a dangerous space time
Monkey Island 2: SE
Project Cars
Star Wars: The force Unleashed
Får se om FZ kommer skriva nått om xbox februarispel.
Bra att ni påminde. Major Nelson la upp infon förra veckan, kändes mer passande att skriva nu när spelen faktiskt finns ute än en vecka innan.
Känns som jag har ps plus för online och savegame backup nowadays
Jag skiter i vilket vad för spel det kommer varje månad.. har väl blivit överraskad 2/60 månader som det känns som jag har haft det.
Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.