De första 13 minuterna från South Park: The Stick of Truth
"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "
Lol'd
"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "
Lol'd
Jag tror det här kan blir riktigt, riktigt bra.
Fy fan vad imponerande grafiken är. Det ser verkligen ut som ett vanligt avsnitt, vilket får mig att tappa hakan! Tror folk underskattar hur vansinnigt det faktiskt är att de lyckats få grafiken så identisk serien på alla sätt och vis att det verkligen ser ut som ett vanligt avsnitt.
Fy fan vad imponerande grafiken är. Det ser verkligen ut som ett vanligt avsnitt, vilket får mig att tappa hakan! Tror folk underskattar hur vansinnigt det faktiskt är att de lyckats få grafiken så identisk serien på alla sätt och vis att det verkligen ser ut som ett vanligt avsnitt.
Säger nog mer om serien än spelet ^^
Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.
Äsch, till skillnad från många andra har Ubi lärt sig av sina misstag och lossat på sitt DRM ordentligt. Hade du däremot frågat mig för sådär fem år sedan vore jag helt av samma åsikt som dig.
Säger nog mer om serien än spelet ^^
Nej. Tvärtom. Utseendet, animationerna, kvaliteten på serien gör att det är så fult på ett så unikt sätt att det är extremt svårt att lyckas med i ett spel. Det måste vara identiskt, i varje rörelse, i varje scen, hela tiden.