Batlefield 3 product key problem
Hallå, då jag installerade spelet skrev jag in cd key och det började installera som vanligt, men strömmen for så gatt starta datorn igen och påbörja installationen igen, det gick bra tills jag skulle starta spelet då den säger att jag inte aktiverat någon product key, nu går det inte skriva in den, vad ska jag göra?
Jag har fan precis samma problem. Trots att jag är inloggad på origin och bf är installerat (som man behöver aktivera product keyn för), så står det att bf3 inte går att aktivera till det här kontot. Lite längre ner står det "You are signed in as ". Varför fattar inte Origin att jag är inloggad?
Har inte hittat så mycket med google förutom några ryssar som ändrade i någon hosts-fil.
Samma skit här, installerade från skiva utan problem, men när jag ska starta spelet så säger den att den inte kan aktivera spelet och att jag ska föra in min product key (som redan står i orgin under speldetaljer). Men jag kan inte föra in koden på något sätt.
Jag var inte så förtjust i orgin tidigare, och jag förstår att det säkert är stor belastning på servrarna just nu, men detta är för faan pinsamt. Har då aldrig i mitt liv tidigare inte kunnat starta och spela åtminståne SP i ett spel jag betalat för.
Varför var de tvungen att förstöra BF3 med detta jävla skräp...Ingame menyer har alltid fungerat och det behövs inte något nytt tramsigt sätt att starta och spela spel.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Samma här!
"Startar Battlefield 3"
Sedan
"Kunde inte starta battlefield 3. Se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen"
sedan
"We could not acticate Battlefield 3 on this computer using Origin Account you provide. Please locate your product key to activate the game using your Origin Account"
ENTER PRODUCT KEY
Trycker på den, men sedan står den bara och tuggar. Inget händer.
Frustrerande, men är inte förvånad. Mer regel än undantag när nya spel släpps.