Julkalendern - 3 dec
Jag ska vara helt emot alla andra och säga någonstans i trakterna runt Göteborg, typ Partille eller nå sånt.
Motivering: Ger mig ett bra försvar att skaffa mig en PS3
Min gissning är KALMAR!
Min motivering är: Jag har ännu inte fått ge min fästmö den perfekta julklappen, Jag har själv spelar Dragon Age till PC och det är en upplevelse min kära fästmö borde få dela med mig, men då hon endast spelar konsoll vore detta en utmärkt julklapp =D
-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.
Hallandsregionen. Falkenberg kanske.
Var tvungen att sälja mitt PS3 för att betala räkningar under sommaren 2009. Nu har jag äntligen lyckats införskaffa ett nytt, Slim denna gång. Jag är i desperat behov av lite spel att underhålla mig med under dessa mörka timmar och plånboken tillåter det inte. Så ge mig DA NU!
[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]
Skulle tippa på att du kommer någonstans där jag en gång i tiden kravlade ur ifrån, dvs Blekinge, fast förmodligen lite mer norr. Så, ja, det känns väl som ett bra svar. Liten motivering där också, att även jag inte kan säga 'r'.
Jag gissar på att Mikael kommer från Halland men jag vill mest motivera varför jag vill ha det. Mitt ps3 har gått sönder (blu-ray lasern paja och har ingen garanti) och jag måste betala för reparation. Så då har jag inte råd och köpa det till ps3 plus repartionen. Kanske lite lång motevering.
Haha smålänska så klart inte skånska men i närheten har en granne som är skånning. Och om ni behöver en stad han ser ut som en storstadsbo så växjö
Motiveringen är att jag har inga pengar min moppe stannade på ett ställe så jag fick gå hem en mil bara:xd tog 4 timmar så nu måste jag spara ihop pengar till att reparera den i sommar
Växsjö, Småland, Kronobergs Län.
Motivering:
Kära FZ, Bennet, Micke med flera
Jag orkar inte vara utan vinster mera
Till FZ och PC Gamer jag i många år varit trogen
Ni forma mitt liv, ni gjorde mig mogen
Jag missade chansen till många flickor
Istället fyllde jag era slackerfickor?!
Ok, är det för mycket begärt att få tillbaks en del
Till exempel ett PS3-spel..?
Växsjö, Småland, Kronobergs Län.
Motivering:
Kära FZ, Bennet, Micke med flera
Jag orkar inte vara utan vinster mera
Till FZ och PC Gamer jag i många år varit trogen
Ni forma mitt liv, ni gjorde mig mogen
Jag missade chansen till många flickor
Istället fyllde jag era slackerfickor?!
Ok, är det för mycket begärt att få tillbaks en del
Till exempel ett PS3-spel..?
Du borde verkligen vinna för ditt dina rim.
Kör på Jönköping eftersom att din dialekt är jätte lik den som min gamla lärare hade, och han var från Jönköping.
Motivering: Har inget ps3 själv men det blir en perfekt julklapp till brorsan så att han kan sluta med sitt "låsa in sig och spela wow i 8 timmar och låtsas att han inte hör när man knackar" ett tag.