Eran Nationalitet
svensk.
har dock för mig att min farmors mamma eller något sånt är ifrån holland, kanske belgien. plus att låååååååååångt tillbaka i tiden så var det någon snubbe på min mors sida som var någon slags "konung" över några byar i norge. yaay.
lol
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Jag heter Eschricht i efternamn som (antagligen?) är från tyskt ursprung. Hur som helst är båda mina föräldrar svenska, lika så deras föräldrar, men för långt, långt tillbaka var vi danskar och ännu längre innan dess tyskar.
(OBS! släktskryt OBS!)
Vi ska tydligen ha en val (Eschrichtius robustus aka. "grå valen") döpt efter våran forna släkting som hette Daniel Freidrich Eschricht. Tror det var min farfars farfars fars bror.
Polack i själen. Men född, uppvuxen och fortfarande bosatt i Malmö.
Släktskryt:
Morfar var Överste i polska kavalleriet, och en av dem som först stred mot tyska invasions-styrkan under andra världskriget, efter att tyskarna bombat sönder allting. Han var även en av dem som välkomnade ryssarna på den östra sidan, då släkten är från och fortfarande är bosatt i Olsztyn, i den nord-östra delen av Polen.
Jag är internationell, jag vill att det ska finnas folk från hela världen i varje land i världen! Har nog vänner med kanske 10 olika nationaliteter, det är gött!!!!!
blir svårt å starta krig då, tänk på den stackars vapen industrin
Håll till topic? Hoppas du är oseriös med det inlägget....
Nu börjar iceman förvirra mig, först säger han att det är synd att det inte skulle bli några krig och sen gnäller han på folk som kommer hit för att det är krig i världen ;P
Känns inte som att iceman är seriös t4kti
75%Svensk 25% Tysk .