FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!
Om det fortsätter så här så kommer Klosterkatten leda tiofalt över oss andra
GERE KLOTTE VA!
fan vad FZ.se blev slö nu, antar att det kommer vara såhär innan kidsen tagit slut på alla symbolerna lycka till i tävlingen alla!
Det är var kanske en god idé från början men på en kvart har man tagit sig upp på top 10. Hur?
1) Lär sig svaren på 6-7 frågor (det är inte fler i nuläget)
2) Hitta en sida som laddar snabbt på sajten,
3) Tryck f5 till du får en ny symbol svara på frågan.
4) Upprepa från punktl 2.
Inte speciellt skicklighetskrävande + att det gynnar dom som har tiden att göra det.
Nä... det har varit bra tävlingar tidigare men detta var inte rättvist. Gör om, gör rätt.
+ att detta har segat ner sajten fruktansvärt eftersom alla kidz som inte är i skolan sitter och och trycker f5 för glatta livet.
Inte speciellt skicklighetskrävande + att det gynnar dom som har tiden att göra det.
Nä... det har varit bra tävlingar tidigare men detta var inte rättvist. Gör om, gör rätt.
Jag måste faktiskt säga att jag håller med Joakim här, nu ska jag förvisso inte vara med i den här tävlingen, för att precis som du säger så kommer man få sitta här 24/7 isåfall för att ha en suck mot de yngre som besitter desto mer tid än vad en annan dödlig gör. Men återigen, lycka till alla som deltar, d.v.s. *.* under 20 år
Jag vill inte anklaga någon för fusk men hur ui helsike ska man kunna tävla mot toppen? Jag klickar och letar som en gris...
Problemet är att man inte behöver leta, du kan sitta och refresha siten tills de ploppar upp att du fått "1 skattjakssymbol" du går in och svarar och sen gör du om det tills du får en ny.
Jag förlorar mindre pengar på att faktiskt jobba och sedan köpa tvn, PS3t och DSen - än vad jag gör genom att ta ledigt för att leta symboler som ett as. Det värsta är, att de som vinner säkert är arbetslösa, sitter och lyfter bidrag medans sådana som jag och kanske någon annan måste betala hutlösa mängder skatt för detta bidrag!
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Visst är det roligt med tävlingar, men den här känns som att den premierar de som inte har något att göra (arbete/skola/andra saker planerade) lite väl mycket.
Det borde väl kunna vara så att alla som kommer upp över en viss nivå får vara med i en utlottning? Det enda som krävs nu är ju just mycket tid.
Tycker det är ett alldeles förträffligt tidsfördriv på en tråkig dag. Tyvärr har jag för seg uppkoppling för att vinna, men topp 10 ska vi nog klara av
Ett annat tidsfördriv är ju att gå till arbetsförmedlignen.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tycker det är ett alldeles förträffligt tidsfördriv på en tråkig dag. Tyvärr har jag för seg uppkoppling för att vinna, men topp 10 ska vi nog klara av
Ett annat tidsfördriv är ju att gå till arbetsförmedlignen.
Tack för det påhoppet, men jag har redan ett jobb.
Man kan säga att tävlingen går ut på att ha så mycket tid som möjligt och sitta framför datorn konstant till 14 december fatttar inget?
Oroa dig inte. Med den här takten så är symbolerna slut lagom till eftermiddags fikat och tävlingen avgjord.
/ LordDaimos