Interfacet i Diablo III på bild
Var är min manabar
Undrade samma sak också. Men den kanse fins där när man är spellcaster : ) //Hoppas\\
annledningen till att ni inte ser en Mana bar är att bilderna kommer ifrån Barbarian, dom har ett nytt system som dom kallade fury. finns mera info i blizzcast episode 8
Är inte så värst likt WoW förutom "talens"-fönstret.
Finns ett sånt system redan i Diablo II. Detta system är skill tree (t) och funkar precis på samma sätt som talents in World of Warcraft.
Ser mycket lovande ut om jag får säga mitt. Väntar bara på lite mer klasser och världar nu.
Tja varför inte. WoW's UI är begriplig och lätt att ha att göra med. Håller dock med ovanstående talare. Jag är mer intresserad av själva gameplayet. Oavsett hur UI'n ser ut lär man sig den
Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche
Barnsligt! Ge mig mörkare design. Jag vill ha Diablo-feeling.
[http://img.photobucket.com/albums/v310/awookiee/1221773894748...]
Barnsligt! Ge mig mörkare design. Jag vill ha Diablo-feeling.
Så mörkbrunt, grått, svart och mörkrött är för ljust för dig? är hela ditt rum en enda hög med svarta prylar utan nåt som helst ljus eller?
Vad folk inte tänker på är att spelet (Dablo II) var ju för f*n jätte färgglatt:
Rosa,lila,bruna, blåa ochoranga osv demoner. man dödade ju för tusan en hel pride parad!
Och kom inte och påstå att act II, som var den bästa akten , var mörk som natten.
Mirrors are more fun than television