Nysläppta Bionic Bay har årets högsta betygssnitt!

Robot
Nysläppta Bionic Bay har årets högsta betygssnitt!

Slår än så länge både Split Fiction och Kingdom Come: Deliverance 2.

#Bionic-bay, #Mureena, #Psychoflow-studio

Medlem

Sjukt att Kingdom come och split fiction har nästan samma betyg. Skulle inte säga split fiction är mer än ett 7/10 spel.

Medlem

Ser coolt ut!

Skrivet av noreason:

Sjukt att Kingdom come och split fiction har nästan samma betyg. Skulle inte säga split fiction är mer än ett 7/10 spel.

Smaken är som baken. Jag vet iaf att Split fiction har fått många icke-spel-intresserade partners att ta upp handkontrollen.

Medlem

Det är av den här anledningen som jag älskar indie marknaden.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Medlem

Urk, plattformsspel. Ruttnade på det under NES-eran, då det knappt fanns andra spel.

Medlem

Såg intressant ut, blir nog köp

Edit: köpte nu, tog 6 sek att ladda ner
Inte ens 500 mb.

Medlem

Hur laddar man ner demot? Hittar inget varket på Steam eller PS5, även om det finns många referenser till demot på Steam så verkar det inte finnas något sätt att faktiskt skaffa det...

Såhär förväntas det se ut när ett spel har ett demo:

Något sådant finns ju inte:

De två referenserna längst ner är just bara det, referenser...
Sökte även med ljus och lykta på diverse sökmotorer, alla referenser pekar till den tomma Steam-sidan

Skribent
Skrivet av fzusr:

Hur laddar man ner demot? Hittar inget varket på Steam eller PS5, även om det finns många referenser till demot på Steam så verkar det inte finnas något sätt att faktiskt skaffa det...

Vilken luring, de verkar ha tagit bort det nu på morgonen i samband med att spelet släpptes.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vilken luring, de verkar ha tagit bort det nu på morgonen i samband med att spelet släpptes.

Då får de skylla sig själva. Blev inte jätteimponerad av trailern, men brukar ge spel som finns som demos en chans ändå då jag i många fall fått en annan uppfattning när man faktiskt får känna på spelet. Men de vill tydligen inte ha mig som kund...

Medlem
Skrivet av fzusr:

Då får de skylla sig själva. Blev inte jätteimponerad av trailern, men brukar ge spel som finns som demos en chans ändå då jag i många fall fått en annan uppfattning när man faktiskt får känna på spelet. Men de vill tydligen inte ha mig som kund...

Tror utvecklare brukar släppa demos under NextFest sen tar dom bort dom av någon anledning.
Väldigt störande är att dom inte tar bort demo reklamen som tex trailers från steam sidan när demon inte finns längre att ladda ner.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktig bra spel. Tack för tipset!

signatur

🐖💨💩

Medlem

Hm, finns det inte redan minst tjugoelva liknande spel.

1
Skriv svar