Premiären för säsong 2 av The Last of Us slår första säsongens

Robot
Premiären för säsong 2 av The Last of Us slår första säsongens

HBO rapporterar riktigt bra tittarsiffror.

#Hbo, #Naughty-dog, #The-last-of-us, #Tv-serier

Medlem

Jag såg att första avsnittet redan kommit, men kände inte för att kolla. Såg Eastbound & Down istället.

Medlem

Första avsnittet var bra, några måndagar att se fram emot framöver👍

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Sett första avsnittet, var precis om jag trodde det skulle börja, men hade ömkats lite mer. Ser fram mot avsnitt 2

Releasehästryttare
Skrivet av dTexN:

Första avsnittet var bra, några måndagar att se fram emot framöver👍

Se fram emot måndagar?

Medlem

Väntar nog tills alla finns.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Första avsnittet var dunder! Lång väntan nu!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Ångrar fortfarande inte att jag sa upp hbo för även om s1 var grymt bra så skulle detta egentligen vara enda anledningen till att fortsätta prenumerationen. Då blir det genast en mycket dyr serie.

Samtidigt som man letar efter nedsatta priser på mejeriprodukter, suck.

Medlem
Skrivet av drealcman:

Ångrar fortfarande inte att jag sa upp hbo för även om s1 var grymt bra så skulle detta egentligen vara enda anledningen till att fortsätta prenumerationen. Då blir det genast en mycket dyr serie.

Samtidigt som man letar efter nedsatta priser på mejeriprodukter, suck.

HBO är sista man säger upp. Netflix skulle ryka först om man måste välja. De visade tidernas största boxningsmatch mellan Tyson och världens bästa boxare Jake Paul. De försökte visa den i alla fall.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Väntar nog tills alla finns.

Ja, så är det med många spel. Bättre att vänta tills alla bitar finns på plats.

Medlem

Måndagar var ju bäst när Game of Thrones gick, visst detta är inte alls i samma grad men lite

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Jag hörde att säsong 2 släppts men kollade på M.A.S.H. istället

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Sista episod 7 släpps 26 maj. Blir nog lämpligt att teckna en prenumeration någon gång i mitten på maj.

Medlem

Stängde av efter halva. Nån som kan göra en snabb sammanfattning av sista halvan?

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Stängde av efter halva. Nån som kan göra en snabb sammanfattning av sista halvan?

Den bestod av den halvan du inte såg men var en fortsättning på den halvan du såg

Medlem

Första avsnittet var tyvärr väldigt segt, men förhoppningsvis blir det bättre snart.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

HBO är sista man säger upp. Netflix skulle ryka först om man måste välja. De visade tidernas största boxningsmatch mellan Tyson och världens bästa boxare Jake Paul. De försökte visa den i alla fall.

Ja, humor är / var det i alla fall!

Medlem
Skrivet av drealcman:

Ja, humor är / var det i alla fall!

De som gnäggade högst var Tyson och Paul, medan de räknade alla miljonerna

Medlem

Helt okej tyckte jag.

Men jävlar va felcastad hon är Ellie

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Den bestod av den halvan du inte såg men var en fortsättning på den halvan du såg

Everything i need to know, inget av värde hände, då gjorde jag rätt val.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av Metsys1k:

Helt okej tyckte jag.

Men jävlar va felcastad hon är Ellie

Hon som spelar Abby ville ha rollen som Ellie, och hon hade passat 100x bättre än Bella Ramsay

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

Medlem

En brödrost hade passat bättre. Ramsay saknar helt charmen som röstskådespelaren lyckas förmedla i spelet. Har inget med hennes utseende att göra, att hon inte är lik spelfiguren alltså.

Medlem
Skrivet av Brambas:

Hon som spelar Abby ville ha rollen som Ellie, och hon hade passat 100x bättre än Bella Ramsay

Nu när du säger det, det borde vara ombytta roller där. 🙂

@Xvirisx:
Att du explicit skriver att det inte har med utseendet att göra bevisar ju bara motsatsen. 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

Nu när du säger det, det borde vara ombytta roller där. 🙂

@Xvirisx:
Att du explicit skriver att det inte har med utseendet att göra bevisar ju bara motsatsen. 🙂

Båda var för gamla. Ellie ska vara 14 år. Bella Ramsey var 18. Kaitlyn Dever var 25. Det borde inte ha varit svårt att hitta skådisar i rätt ålder. Är det brist på skådisar?

I tvåan ska det ha gått 4 år, så Ellie är 18. Ramsey var 21. Vet inte hur gammal Abby ska vara, men hon är nog yngre än 28 år, som Dever var när de filmade.

1
Skriv svar