Svenska Arc Raiders utannonserar ett nytt tekniskt test
Någon som vet ifall man var med i första testet att man har tillgång till denna med?
Jajamen, har du haft tillgång tidigare så är du med automatiskt! Du får inget utskick att du är med utan bara installera via steam igen när det är dags
AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz
Någon som vet ifall man var med i första testet att man har tillgång till denna med?
Vad tyckte du? Arc Raiders ser mer intressant ut än Marathon känner jag. Det är också PvPvE va?
VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)
Spelade sista testet var intressant men prestandamässigt var det ospelbart, hoppas det har bättrats sen dess för det är onekligen intressant.
Hade helt omvänt, tyckte det var riktigt bra prestandamässigt. Hade väldigt få problem och tyckte det flöt på väldigt bra och då hade jag sämre datordelar än vad jag har idag så ska bli intressant hur prestandan blir nu i kommande test.
AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz
Vad tyckte du? Arc Raiders ser mer intressant ut än Marathon känner jag. Det är också PvPvE va?
Utan säga för mycket pga NDA så ja, det är PvPvE. En del Pvp som jag skulle säga är lite valfritt om man vill attackera andra. Tror ändå att det kan ske en del vapenvila mellan olika grupper om man så vill med kommunikationerna som finnes.
Vill man gå in gun blazing mot varje team så är det inget som stoppar en, förutom risken att förlora allt du tog med dig in som är typiskt Extraction spel.
Tycker Embark lagar ihop något väldigt bra som kommer hitta en hardcore fanbase precis som dom gjort med THE FINALS. Märks att dom är väldigt passionerade i sitt skapande!
Ska bli intressant och se vad dom har lagt till och ändrat sedan senaste testet. Det kändes som det har potential, men det kändes även som i ett VÄLDIGT tidigt skede.
Nu kommer även alla få se spelet då det inte kommer vara någon NDA, fritt fram att streama och filma. Dom kanske känner sig tillräckligt självsäkra inför test 2 för att visa det för allmänheten?
The more I practice, the luckier I get.