Glöm alla bekymmer och besvär, nu tar vi spelhelg!
Jagar de sista troféerna i Star Wars: Outlaws!
Det spelet är så fantastiskt!! Älskar det, Kay Vess och Nix. Tog med alla achievements i det spelet. Bara en som var lite jobbig att ta.
Kommer spela Senua’s Saga: Hellblade II i helgen.
Bayonetta 3
Tyckte att det va riktigt bra !

I helgen blir det Surprise! Nekketsu New Records! The Distant Gold Medal till Famicom/Switch. Vilken omöjlig titel!
Testade det lite tidigare i veckan och verkar spontant som en rätt schysst uppföljare till lika omöjligt titulerade Downtown Nekketsu March: Super-Awesome Field Day!
Så många utropstecken! Så icke-apologetiskt japanskt!
Det blir att fortsätta på Skyrim som jag spelar för första gången , bra skit !
Jäklar, you're in for a treat! Vilket helt magiskt och trollbindande spel.
Jäklar, you're in for a treat! Vilket helt magiskt och trollbindande spel.
Ja jag va inte alls mycket för den västerländska stilen när jag va yngre , allt skulle vara japanskt lol. Men nu när man är typ gubbe går det tydligen bra. Väldigt nöjd hittills.
Wow jag önskar jag hade så mycket tid jag med. Finns inget som heter spelhelg längre sedan första dottern föddes för 4.5 år sen. Men hoppet är det sista som lämnar en.
Skaffa en portabel, och inför ”padda-paus”. Har ni bara en unge kan man alltid förhandla fram spel-pauser. Lycka till!
Det spelet är så fantastiskt!! Älskar det, Kay Vess och Nix. Tog med alla achievements i det spelet. Bara en som var lite jobbig att ta.
Kommer spela Senua’s Saga: Hellblade II i helgen.
Ja, känns lite som Days Gone. Det börjar lite segt, men blir bättre allt eftersom.
Vilken var jobbig?
Skaffa en portabel, och inför ”padda-paus”. Har ni bara en unge kan man alltid förhandla fram spel-pauser. Lycka till!
Jag föredrar ju tvn. Och vi har två barn som är i förskoleålder så det är lite körigt. Kommer inte kunna prioritera spelandet och det får vara ok
Ja, känns lite som Days Gone. Det börjar lite segt, men blir bättre allt eftersom.
Vilken var jobbig?
Punching up.
Hittade bra guider på youtube och tillslut lyckades jag få den.
Alla andra hade jag kul med att ta