Glöm alla bekymmer och besvär, nu tar vi spelhelg!

Robot
Glöm alla bekymmer och besvär, nu tar vi spelhelg!
Ambassadör
Xbox

Det blir Avowed för hela slanten!

signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Jagar de sista troféerna i Star Wars: Outlaws!

Denna helg blir det att spela The First Berserker: Khazan, South of Midnight, kanske lite Guilty Gear Strive och även Balatro.

Medlem
Skrivet av Wolffe:

Jagar de sista troféerna i Star Wars: Outlaws!

Det spelet är så fantastiskt!! Älskar det, Kay Vess och Nix. Tog med alla achievements i det spelet. Bara en som var lite jobbig att ta.

Kommer spela Senua’s Saga: Hellblade II i helgen.

Skrivet av Majinbuu:

Bayonetta 3

Tyckte att det va riktigt bra !

Det blir att fortsätta på Skyrim som jag spelar för första gången , bra skit !

Medlem

Jag spelade precis klart Atomfall (som jag gillade skarpt!) och härnäst så tänkte jag fortsätta att äventyra i KCD2 där jag haft spelpaus ett tag.

Medlem

Planen var att spela South of Midnight men det klickade inte alls, tyvärr. Det kändes väldigt gammalt och var inte speciellt kul. Riktigt stämningsfullt och fin grafik dock.

Är lite sugen på att ge Promise Mascot Agency en chans. Det verkar väldigt udda.

Medlem

Det blir KCD2 och Dave the Diver

Medlem

Khazan, KCD2 och liter Monster hunter. Men just nu är jag helt inne i Khazan, jävligt bra!

I helgen blir det Surprise! Nekketsu New Records! The Distant Gold Medal till Famicom/Switch. Vilken omöjlig titel!

Testade det lite tidigare i veckan och verkar spontant som en rätt schysst uppföljare till lika omöjligt titulerade Downtown Nekketsu March: Super-Awesome Field Day!

Så många utropstecken! Så icke-apologetiskt japanskt!

Skrivet av MiffedStingray0:

Det blir att fortsätta på Skyrim som jag spelar för första gången , bra skit !

Jäklar, you're in for a treat! Vilket helt magiskt och trollbindande spel.

It's not a lake, it's an ocean

South of Midnight.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blev klar med Morrwind, fortsätter nu med andra genomspelningen av prey, jäklar så bra det är.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Skrivet av Sebastian Lind:

Jäklar, you're in for a treat! Vilket helt magiskt och trollbindande spel.

Ja jag va inte alls mycket för den västerländska stilen när jag va yngre , allt skulle vara japanskt lol. Men nu när man är typ gubbe går det tydligen bra. Väldigt nöjd hittills.

Medlem

Fick mitt 5090 i veckan, så ja nu blir det spela av.
Tänkte köra Starwars: Outlaws.. är så jävla snyggt maxat. Men har inte ens kommit ur staden ännu så osäker på gameplay.

Medlem

Pokemon Shining Pearl. En remake men jag har ingen som helst erfarenhet av originalet. Vi har precis börjat titta på säsong 10 av serien också, jag och sonen, som spelet bygger på.

Medlem

First Berserker Khazan, om jag kan ta mig förbi Trokka Hon ger mig stora problem

Medlem

Fortsätter med AC Shadows.

Medlem

I huvudsak blir det Blue Prince. Ev. att man varvar in lite Proverbs eller They are Billions.

Medlem

Wow jag önskar jag hade så mycket tid jag med. Finns inget som heter spelhelg längre sedan första dottern föddes för 4.5 år sen. Men hoppet är det sista som lämnar en.

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Wow jag önskar jag hade så mycket tid jag med. Finns inget som heter spelhelg längre sedan första dottern föddes för 4.5 år sen. Men hoppet är det sista som lämnar en.

Skaffa en portabel, och inför ”padda-paus”. Har ni bara en unge kan man alltid förhandla fram spel-pauser. Lycka till!

Medlem
Skrivet av MeshMay:

Det spelet är så fantastiskt!! Älskar det, Kay Vess och Nix. Tog med alla achievements i det spelet. Bara en som var lite jobbig att ta.

Kommer spela Senua’s Saga: Hellblade II i helgen.

Ja, känns lite som Days Gone. Det börjar lite segt, men blir bättre allt eftersom.

Vilken var jobbig?

Medlem
Skrivet av Wolffe:

Skaffa en portabel, och inför ”padda-paus”. Har ni bara en unge kan man alltid förhandla fram spel-pauser. Lycka till!

Jag föredrar ju tvn. Och vi har två barn som är i förskoleålder så det är lite körigt. Kommer inte kunna prioritera spelandet och det får vara ok

Medlem
Skrivet av Wolffe:

Ja, känns lite som Days Gone. Det börjar lite segt, men blir bättre allt eftersom.

Vilken var jobbig?

Punching up.
Hittade bra guider på youtube och tillslut lyckades jag få den.

Alla andra hade jag kul med att ta

Medlem

Tänkte testa Elden Ring

Medlem

Sekiro from From Software står på platinum listan!

Medlem
12
Skriv svar