Switch 2 – första intrycken
Även Joycons och Pro Controllern från Switch funkar på tvåan.
Till och med att vissa spel som använder speciella funktioner i Joy Con 1 krävs då
150 miljoner sålda Switch är nog svaret.
Precis, nåt gör de rätt. Spelat lika mycket på Switch som på PS5 senaste året.
Vad bra. Pro kontrollen är ganska dy så bra att jag kan fortsätta använda den jag har
PSN: OAKTHYR
Precis, nåt gör de rätt. Spelat lika mycket på Switch som på PS5 senaste året.
Ok, jag blir eventuellt ny på Nintendo i juni. Vilka 3 spel är ett måste?
Ok, jag blir eventuellt ny på Nintendo i juni. Vilka 3 spel är ett måste?
Mario Kart 8
Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Är Donkey kong en reboot eller en uppföljare? Finns Kong familjen kvar? Är King K Rool kvar eller är han ute ur leken?
De dyker i alla fall upp lite snabbt i Mario filmen, men är de en aktiv del av DK:Bonanza?
Nytt spel. En ganska kort demo med två banor visades, osäker på om karaktärerna var nya.
Det kommer genomgång av det vi spelade senast måndag.
Nytt spel. En ganska kort demo med två banor visades, osäker på om karaktärerna var nya.
Det kommer genomgång av det vi spelade senast måndag.
Det går tydligen att hitta Cranky kong i demot i alla fall😅
Har pro controllern bättre styrkors (D-pad) än första pro controllern?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Låter att det är som en lite större switch, där största skillnaden mot den första är att joycons kan användas som möss? inte super imponerande när den kostar mer än en ps5....
Blir väl säkert som med vanliga switchen att jag köper den begagnat 2 år efter release när det kommer nåt exklusivt spel som jag verkligen vill spela, sist var det breath of the wild 😄
Den här artikeln ökade mitt intresse för att köpa Switch 2 en aning. Jag skulle nog säga att köpintresset ligger på 3 av 10 just nu.
Men stämmer det att de fysiska spelen till Switch 2 inte längre innehåller spelet på själva kassetten, utan bara en aktiveringskod som låter dig ladda ner det en gång?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Den här artikeln ökade mitt intresse för att köpa Switch 2 en aning. Jag skulle nog säga att köpintresset ligger på 3 av 10 just nu.
Men stämmer det att de fysiska spelen till Switch 2 inte längre innehåller spelet på själva kassetten, utan bara en aktiveringskod som låter dig ladda ner det en gång?
Vissa fysiska spel kommer bara ha en aktiveringskod, men inte alla. Står på fodralet om det endast är en aktiveringskod.
Blir väl säkert som med vanliga switchen att jag köper den begagnat 2 år efter release när det kommer nåt exklusivt spel som jag verkligen vill spela, sist var det breath of the wild 😄
BOTW var ju också ett release spel på Switch
Och inte exklusivt till Switch
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Okej, sluta för helkota med alla swiftch uppdateringar. Det räcker orkar inte läsa mer skit om en leksak. Trodde FZ var en spel nyhets site, Gå tillbaka Torget.se Quake fragzone istället och ge riktiga nyheter för en PC gamers.....
Ett klick från radera FZ.se från chrome autostart listan sen 2004
sant, men var när man har sett många videos om det som man blir lite mer sugen, tog 2 år då, kanske går fortare nu ^^
Och inte exklusivt till Switch
Oh, right, det fanns iofs på wii u va? Kanske hade kunnat knipa en deal där, det missade jag nog helt då....... satan ^^'
Har man köpt PS5 pro har man ingen rättighet att klaga på Nintendos priser 😂
Fast o andra sidan så är PS5 Pro marknadens snabbaste konsol i alla fall
Spännande att Nintendo får klagomål för att konsolen anses vara en rak uppföljare till switch. Det är väl helt ok att spela det säkra kortet när man generation efter generation har legat i framkant med just den innovativa delen. Nu gör man en försiktig innovation med musdelen kan jag tycka. Det kommer alla gånger släppas en renodlad mus till konsolen.
Säkerligen, 800kr för en datormus värd 200kr ☺️
Har aldrig testat en switch, men köper man den främst för att ha med på resor eller docka den till TV:n? Grafiken är väl inte den bästa, men hur är det med färgerna är det som på äldre mobiler?
Hade det funnits en bärbar Xbox hade jag kanske testat konceptet, men då är väl Microsoft starkare på streaming… då man kan köra tyngre spel som Flight Simulator.
Noterade också att Civ7 (ett spel jag spelar) kommer till Switch, men den får inte upp de större kartorna.
Edit. Ett annat problem är FC Ultimate Team då versionerna inte matchar och det är separata marknader.
Har aldrig testat en switch, men köper man den främst för att ha med på resor eller docka den till TV:n? Grafiken är väl inte den bästa, men hur är det med färgerna är det som på äldre mobiler?
Hade det funnits en bärbar Xbox hade jag kanske testat konceptet, men då är väl Microsoft starkare på streaming… då man kan köra tyngre spel som Flight Simulator.
Noterade också att Civ7 (ett spel jag spelar) kommer till Switch, men den får inte upp de större kartorna.
Edit. Ett annat problem är FC Ultimate Team då versionerna inte matchar och det är separata marknader.
Tror de flesta använder den i soffan. Dockat eller odockat.
De flesta köper den nog för att komma åt nintendos spel. Finns ju bättre alternativ i övrigt
Säkerligen, 800kr för en datormus värd 200kr ☺️
En officiell Metroid-mus från Nintendo, till exempel, hade lätt varit värd 800:- för mig.
Mössen ute på marknaden som idag ligger på 1000-2000:- ser antingen trötta eller töntiga ut.
(Undantag Razer som faktiskt har ett gäng roliga Pokémon-möss i Orochi-serien)
Förr överraskade de mer. Nu börjar de bli som Sony och bara numrerar sina konsoler.
Switch 2... pfft... äh...
Varför inte ta ut svängarna som Microsoft gör?
Skojar du eller? När fan tog Microsoft ut någon sväng? Dom har ju också bara gjort numrerade konsoler sen att dom numrerade dom på ett helt ologiskt sätt är en annan femma.
sant, men var när man har sett många videos om det som man blir lite mer sugen, tog 2 år då, kanske går fortare nu ^^
Oh, right, det fanns iofs på wii u va? Kanske hade kunnat knipa en deal där, det missade jag nog helt då....... satan ^^'
Och den bättre versionen är Wii U också Snabbare laddningstider och mindre hack. Många speedrunners, iaf. förr föredrog wii u versionen
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Jag har hyfsat stora händer och det är omöjligt för mig att spela handhållet på Switch, kontrollerna är för små. Får kramp i händerna inom några minuter om jag använder spakarna. Så enbart dockat för min del.
Hoppas tvåan är bekvämare.