Konnichiwa, spelhelg – vad spelar du?
Har redan kommit upp i 42 timmars speltid i Assassin's Creed Shadows, och tröttnat lite på att konstant glida nedför sluttningar, att inte kunna klättra uppför vilken bergsvägg som helst, att jag måste byta från Yasuke så fort jag kommer till en Synchronization Point eller mur för att sedan byta tillbaka igen, och att man springer i total blindo om man viker av från vägen för att ta en genväg genom skogen.
Så till helgen blir det Assassin's Creed Valhalla! Bara det att kunna klättra upp för bergsväggar är en frisk fläkt.
Samurajer, ninjor och blommande körsbärsträd. Vi möter våren i Japan.
Poe2.. snart kcd2 lol
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Kör vidare i Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh och avser testa Atomfall.
The Elder Scrolls IV : Oblivion. Första gången också lol !
Varför har jag inte spelat varken det eller Skyrim ? Jag va en alldeles för stor fanboy av J-rpg.
Trevlig resa 🙂👍
レザーフルート
Snuskigt!
Jag följer uppdateringarna(PS5) i Helldivers 2 Sea of Thieves Monster Hunter Wilds och No mans sky. Har precis köpt Rouge Trader(fråga mig inte när jag ska spela det på riktigt för det blir efter Baldursgate 3 någon gång) på Playstation rea. Och har också börjat att spela det "woka" spelet Coffee talk väldigt trevligt. På Switchen har jag precis börjat att spela Hades 1(bara med Pro handkontroll för den rätta känslan) igen från början. Bara för att det är ett så otroligt bra spel. Balatro,HD Suikoden 1 och Slay the spire går också varmt där.