Atomfall
Vad kul med en 4:a Jag har haft ögonen på det här ett bra tag och ville att det skulle få ett bra mottagande. Var lite rädd för det motsatta.
Systemet med ledtrådar och information känns intressant då jag älskar utforskning i spel. Riktigt trevligt att utvecklarna implementerat detta.
Hittar inte detta i fysisk utgåva till PS5. Endast digitalt som gäller?
Bra recension!
Är stort fan av Rebellion och Sniper Elite-serien, men var lite avvaktande till Atomfall för det är så pass annorlunda. Recensionen övertygade mig — det verkar passa mig som handsken! Tack för genomgången.
Och jag lovar att spela på minst rekommenderad svårighetsnivå. 😁
Helt klart annorlunda spel. Känns som en mix av Metro+Farcry m.fl. men på engelska landsbyggden typ.
Skön känsla och coola miljöer. Bara kört 2H än så länge men är nöjd hittils. Tycker det är förhållandevis snygg grafik med allt på max och HDR, flyter klockrent utan någon DLSS eller FG vilket man inte är bortskämd med direkt. Trött på tungdrivna spel där man måste spendera massa tid på att fippla med inställningar och configfiler för att få det att flyta bra.
För att det är så himla kul med crafting och survival! Jag tror det är djupt mänsklig att vi får tillfredsställelse av att bygga och förbättra. I alla fall i spel haha
Rena skjutaspel utan RPG-inslag går bort för mig helt nuförtiden (om det inte är Battelfield såklart).
Memento Mori
Svåraste vet jag inte? Tror det kan bli lite väl brutalt för stackars mig. Men åtminstone köra utan handhållningen med uppdragen.
"Writer and Fighter"
”Väldigt stor text” Jag kastar mina pengar på det dirr!
Med vänlig hälsning, Glasögonorm som fått kisa mig igenom allt mellan Elden Ring och Civ.
Tack Rebellion!
Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv
Spelar det nu. Det är helt OK, småmysigt som en utsliten pyjamas man gärna vill leta i fickorna efter godsaker.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Ca 10h in själv, och de verkligen en Fallout kopia men de rätt okej. Skulle inte ge de 4/5 själv men 3 självklart, de helt okej. Inget jag skulle spela om igen. Förutom de så har jag bara haft några buggar som irriterat som startskärmen fastnar eller lagg på olika platser i spelet förutom de har de funkat bra.